خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حمایت از کالای ایرانی ادامه سیاست اقتصادمقاومتی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از کالای ایرانی، چیزی است که باید در ادامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امسال به آن بپردازیم. حتی اگر تولیدکنندگان داخلی دست به تولید محصولاتی ارزشمند بزنند، بی‌آنکه خریداری داشته باشند، کارشان ابتر خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۵۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات استان، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی با اشاره به شعار سال ۹۷، بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای ایرانی و حمایت مسئولان از آن کالاها جهت فرهنگ‌سازی تاکید و اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله درمورد شعارهای سال این است که باید مسئولان نیز در کنار مردم به آن شعار اعتقاد و تعصب داشته باشند و خود نیز از کالاهای ایرانی خریداری و استفاده کنند چراکه این موضوع می‌تواند یک فرهنگ‌سازی خوب باشد.

وی ادامه داد: شعار امسال همچنین باید موجب شود  تولیدکنندگان کشورمان نیز بر کیفیت کالاها و محصولات تولیدی‌شان بیفزایند و اعتماد مردم را به شکلی قابل قبول جلب کنند.

حجت الاسلام حسینی  در ادامه عنوان کرد: تنها راه بی‌نیاز شدن از بیگانگان و اتکا به توانایی‌های خود، حمایت از تولید ملی و در پیش گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای اطاعت محض از مقام عظمای ولایت است و باید همه طیف ها و جناح ها بداند که تنها راه نجات کشور در گوش به فرمان بودن به بیان وبنان حضرت آقاست و باید همه یکدل و یک صدا برای تحقق منویات معظم له بکوشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار