خبرهای داغ:
به میزبانی منطقه شمال‌شرق شاهرود

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت ملی پالایش و پخش نفت

مرحله نیمه نهایی بیست وسومین دورۀ مسابقات قرآنی کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش منطقه شمال‌شرق شاهرود گفت: در این مرحله تعداد ۲۷۲ نفر از شرکت‌های تابعه زیر مجموعه‌ی پالایش و پخش در پنج استان سمنان، گلستان، مازندران، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی برگزیدگان مرحلۀ مقدماتی در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ بایکدیگر به رقابت پرداختند.
سیدوحید سیدموسوی استمرار بدون وقفه برنامه‌ها و مسابقات قرآنی در سالیان متمادی را از افتخارات صنعت نفت دانست و تصریح کرد: موفقیت چشمگیر برنامه‌های قرآنی در خانواده بزرگ نفت نشانگر علاقه مدیران و مسئولان این مجموعه از یک طرف و وجود عشق و انگیزۀ در خانواده‌های کارکنان این مجموعه از سوی دیگر است.
مسئول دارالقرآن منطقه شمال‌شرق نیز در این رابطه گفت: در پایان مسابقات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با کسب ۱۱ رتبه اول، چهار رتبه دوم و پنج رتبه سومی و در مجموع با ۴۶ امتیاز در صدر جدول اعلام نتایج قرار گرفت و پخش سبزوار نیز با کسب ۹ رتبه اولی، چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی و در مجموع با ۳۹ امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد.
عباس دلالی خاطر نشان کرد: پخش مشهد نیز با کسب هفت رتبه اولی، شش رتبه دومی و چهار رتبه سومی و در مجموع با ۳۷ امتیاز مقام سوم جدول نهایی مسابقات را به خود اختصاص داد.
شایان ذکر است: قضاوت این دوره از مسابقات توسط داوران، اساتید و کارشناسان برجستۀ کشوری، شامل مهدی حسنی (صحت حفظ)، ابوالفضل چمنی (صوت و لحن)، رضا عابدین‌زاده (وقف و ابتدا) و جواد پناهی (تجوید) برای مسابقات برادران و سرکار خانم‌ها اسحاق‌نژاد (لحن)، اسکندری (صوت)، خطیب (وقف و ابتدا و تجوید) و افخمی (صحت حفظ) برای مسابقات خواهران انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار