خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود:

آغاز ثبت نام لیگ علمی پایا/ اجرای برنامه‌های روشنگری نه دی در مدارس

سرگرد پاسدار جلیلی در نشست حلقه رهبر کوچک حوزه ایمان شاهرود گفت: ثبت نام یازدهمین دوره لیگ بین المللی علمی پایا آغاز شده و تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد و هزینه ثبت نام هر گروه پنج نفره ۸۰ هزار تومان می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۹۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی در جلسه رهبر کوچک حلقه صالحین، فرماندهان واحد‌های پیشگام حوزه ایمان که در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانش آموزی و توجه دانش آموزان به این موضوع اظهار کرد: تکمیل و ارسال شناسنامه واحد بسیج و حلقه صالحین در راستای تحقق بسیج واحد ضروری است و باید فرماندهان اهتمام لازم را داشته و تلاش کنند تا زودتر این کار انجام شود.
وی افزود: با توجه به اختصاص سرانه واحد‌ها و تخصیص آن‌ها به واحد‌ها باید تلاش نمایید تا گزارش مالی خود را دقیق ثبت و گزارش مالی را به حوزه ارسال نمایید و فاکتور‌های خرید را بایگانی کنید.
جلیلی با اشاره به مسابقات لیگ علمی بسیج دانش آموزی گفت: یازدهمین دوره لیگ بین المللی علمی پایا ثبت نامش آغاز شده و تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد و واحد‌های باید در جهت ثبت نام دانش آموزان در این مسابقه جذاب تلاش کنید.
وی افزود: این مسابفه در مرحله مقدماتی سوم اسفندماه برگزار می‌شود و هزینه ثبت نام هر تیم ۵ نفره ۸۰ هزار تومان است که بصورت اینترنتی قابل پرداخت و مدارس خود می‌توانند دانش آموزان را ثبت نام نمایند و پول را پرداخت کنند.
فرمانده حوزه ایمان با اشاره به تشکیل گروه فضای مجازی در حوزه عنوان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و شناخت این فضا برای استفاده در راستای حرکت انقلاب اسلامی و صدور انقلاب باشد تلاش کنیم تا کارگروهی در حوزه با حضور دانش آموزان علاقمند و متخصص تشکیل شود و تولید محتوا در این فضا انجام شود و باید فرماندهان در این زمینه علاقمندان را معرفی کنند و خود نیز به این موضوع اهمیت دهید.
وی به طرح رهبر کوچک نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل حلقه صالحین فرماندهان واحد‌های پیشگام نامش رهبر کوچک است و به حمدالله تاکنون هر ماه دو جلسه برگزار کرده ایم و اثرات خوبی نیز داشته که خود شما بدان اذهان دارید.
جلیلی به حماسه نه دی ملت ایران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع در راستای تعمیق بخشی این حماسه در بین دانش آموزان تلاش نماییم چرا که شما دانش آموزان در آن زمان آنقدر در مورد بحث‌های سیاسی توجه نداشته و شاید درک نکرده اید.
وی حماسه نه دی ملت ایران را خروش بر علیه فتنه گران عنوان کرد و گفت: مردم در نه دی توطئه‌های دشمنان را بر ملا کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با بصیرت نشان دادند که در دفاع از انقلاب و ولایت پیشقدم هستند.
فرمانده حوزه ایمان در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل گروه نشریه در بسیج دانش آموزی و انتشار مکتوب فعالیت‌های بسیج دانش آموزی اشاره کرد و ادامه داد: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نیز باید مورد توجه شما قرار گرفته و در جمع آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان کوشا باشید.
وی به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی نیز گریزی زد و گفت: این تقویم تشکیلاتی راه را برای حرکت در فعالیت‌های واحد بسیج مدرسه روشن می‌کند و تلاش کنید حتماً برنامه‌های خود را با توجه به تقویم تشکیلاتی پیش ببرید.
در این نشست فرماندهان واحد‌های پیشگام به ارائه نقطه نظرات خود در مورد موضوعات مطروحه در نشست پرداخته و مشکلات و مسائل واحد‌های خود را بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار