خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور توسط نوجوانان ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: بانوان نوجوانان هندبالیست ملایر در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور مقام سوم را از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۷۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور توسط نوجوانان ملایرغلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به حضور تیم هندبال بانوان ملایر در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور با سرپرستی و مربیگری خانم مژگان ملکی به میزبانی شیراز اظهار داشت: این تیم با تلاش‌های خستگی ناپذیر بازیکنان آن، مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور با حضور 11 تیم و در 2 گروه در شیراز برگزار شد، افزود: تیم ملایر در مرحله مقدماتی این مسابقات توانست با نتیجه 19 بر 8 تیم اراک را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فارس با نتیجه 14 بر 9 بازی را واگذار کرد اما با توجه به امتیاز بالای این تیم در این دوره از مسابقات برای کسب مقام  سومی به مصاف تیم البرز رفت.

وی ادامه داد: در یک دیدار جذاب و نفس گیر مقابل تیم پر قدرت البرز تیم ملایربا نتیجه 13 بر 7 پیروز میدان شد و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

اکبری بیان کرد: این تیم برای کسب مقام  کشوری زحمات زیادی را متحمل و با تلاش‌های مربی فعال و شایسته این رشته ورزشی خانم مژگان ملکی به این موفقیت شیرین دست پیدا کند و افتخاری دیگر را برای ورزش شهرستان و استان بیافریند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار