خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه نهاوند عنوان کرد

مقاومت مردم در مقابل داعش نتیجه انتقال اندیشه بسیجی به دیگر کشورها

فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل داعش، در کشورهای سوریه و عراق را نیز نتیجه انتقال اندیشه بسیجی به این ملت‌ها عنوان کرد و این تفکر را باعث رشد و ارتقا کشور دانست.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۶۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

مقاومت مردم در مقابل داعش نتیجه انتقال اندیشه بسیجی به دیگر کشورهابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ مرتضی خراسانی در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان پایگاه کوثر روستای رزینی ضمن تبریک این هفته، نابودی شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق را اتفاقی مبارک خواند و اظهار داشت: با لطف خدا و مجاهدت مدافعان حرم گروه داعش از لحاظ نظامی در دو کشور سوریه و عراق ریشه‌کن شده است و امیدواریم ریشه فکری آنها نیز که در بین برخی از افراد همچنان پابرجا است ریشه‌کن شود.

وی داعش را حاصل همت و پایه کار بودن آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: هدف از تشکیل این گروه، ایجاد ناامنی در ایران بود که به لطف خدا، این آرزو را به گور بردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند هفته بسیج را یادآور ابتکار پرمغز و هوشمندانه امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال 58 عنوان کرد و گفت: فر هنگ و تفکر بسیجی به ما درس استقامت می دهد بنابراین دشمنان از این نوع تفکر و فرهنگ ما می‌ترسند و این تفکر بود که باعث شد حدود 40 سال بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم بنابراین برای از بین بردن این فرهنگ به هر کاری دست می‌زنند.

وی مقاومت هشت ساله در جنگ تحمیلی آن هم با دست خالی را حاصل تفکر بسیجی وار دانست و بیان داشت: تمام پیشرفت‌ها و سازندگی‌هایی که پس از جنگ نیز در داخل کشور صورت گرفته بازهم نتیجه تفکر بسیجی است و تمام فشارهایی که از جانب دشمنان به کشور وارد می شود به این خاطر است که ما از این فرهنگ و تفکر دست برداریم.

خراسانی مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل داعش، در کشورهای سوریه و عراق را نیز نتیجه انتقال اندیشه بسیجی به این ملت‌ها عنوان کرد و این تفکر را باعث رشد و ارتقا کشور دانست.

وی با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی با ما مایوس شده است، اظهار داشت: دشمن در حال حاضر وارد جنگ نرم و اقتصادی با ما شده است و متاسفانه با ورود ماهواره و امثال آن به زندگی مردم، در حال انتقال فرهنگ و تفکر خود به جامعه ما هستند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند گفت: مدهای رایج در جامعه کنونی حاصل طراحی و کار دشمن است و آنها با زبده‌ترین نیروهای خود در حال برنامه ریزی برای تغییر فرهنگ و سبک زندگی ما هستند، بنابراین راه مقابله با این برنامه‌ها، بازگرداندن فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی به خانواده‌ها است.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت:هر مادری وظیفه دارد همانطور که مراقب خوراک و پوشاک فرزندش است، از خوراک ذهنی، اخلاقی و تربیت او نیز مراقبت کند، چراکه خانه و خانواده مهمترین رکن تربیتی فرزندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار