دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی از لزوم مبارزه با استکبار می‌گویند

دانش آموزان و فرهنگیان استان کردستان بار دیگر با حضور در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در هوای پاییزی سنندج بر عهد خود برای مبارزه با استکبار جهانی همپیمان شدند.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۵۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
ماندگار شدن یک روز مانند روز دانش آموز در تقویم محصول تصمیم شجاعانه حسین فهمیده هاست. تصمیمی که از سر دشمن شناسی، درک حقیقت و قرار گرفتن در مدار تعلیمات ناب محمدی گرفته شده و حجمی از تاریخ معاصر را به خود اختصاص داده است. راز بقای انقلاب ترویج روحیه معنویت و استکبار ستیزی در نسل‌های آینده ایران اسلامی به عنوان مدیران آینده کشور و ادامه دهندگان راه انقلابیون است.


زندی، مدیر یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر سنندج در مراسم امروز راهپیمایی روز ملی با استکبار و ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تاکید بر لزوم استکبار ستیز بودن دانش آموزان و جوانان، گفت: آینده کشور در دست نوجوانان و جوانان است و به همین دلیل لازم است بدانند با چه خطرات داخلی و خارجی مواجه هستند.

وی اذعان کرد: استکبار ستیزی برای ادامه راه زندگی به دانش آموزان انگیزه می‌دهد.

این فرهنگی، با اشاره به نگاه دینی اکثر خانواده‌های کردستانی به مقوله تربیت فرزند گفت: این نگاه باعث شده تا دانش آموزان در کنارتحصیل به مسائل دیگری مانند دشمنی‌های استکبار جهانی که زندگی آن‌ها را هم خواه یا ناخواه تحت تاثیر قرار داده و می‌دهد حساس باشند.

زندی با اشاره به برنامه‌های گسترده دشمن برای دور کردن نوجوانان و جوانان ایرانی از معنویت و اخلاق، گفت: تهذیب در کنار تحصیل به تربیت نیروی متعهد و متخصصی می‌شود که علاوه بر ساختن آینده خود، آینده کشور و دیگر مسلمانان جهان هم برایش اهمیت دارد.

تحصیل نوعی مبارزه با استکبار است

خانم قهرمانی، یک معلم فیزیک نیز اظهار کرد: شاید در ظاهر به نظر برسد تب کنکور مجال برای مشارکت در امور اجتماعی به دانش آموزان را نمی‌دهد، اما در حقیقت دانش آموزان امروز بسیاری از مطالب روز را می‌فهمند و برای خود تحلیل دارند.

این معلم خاطرنشان ساخت: با وجود خطرات فراوانی که از سوی شبکه‌های مجازی متوجه دانش آموزان است، اما اکثر قریب به اتفاق آنان بر دشمنی گسترده غرب به ویژه آمریکا با ایران و انقلاب هم نظر هستند.

قهرمانی تاکید کرد: هنر یک معلم به عنوان فردی تاثیرگذار در فکر و رفتار دانش آموز این است که دشمن واقعی کشور را معرفی کرده و بگوید درس خواندن، تلاش برای ساختن آینده کشور، راحت‌تر کردن زندگی مردم، قطع وابستگی کشور به یک محصول وارداتی به نوعی مبارزه با دشمنان کشور است.

وی اظهار داشت: امروزه سنگر و شکل مبارزه تغییر کرده، اما مبارزه با دشمن همچنان وجود دارد.

پریسا محمدی، دانش آموز سال آخر دبیرستان درباره علت حضورش در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: همه می‌دانند آمریکا دشمن بزرگ کشور ماست و همیشه سعی می‌کند برای ایران مشکل ایجاد کند.

وی افزود: اگر در مناسبت‌هایی مانند ۱۳ آبان میدان‌های راهپیمایی خلوت باشد آمریکا برای مبارزه با ایران انگیزه می‌گیرد.

این دانش آموز اظهار کرد: برای سربلندی کشورمان در جهان شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مهم است و دانش آموزان هم باید حضور خود را نشان دهند.

محمد عباسی، دانش آموز و از اعضای بسیج دانش آموزی کردستان نیز گفت: آمریکا از سال‌های بسیار قبل از انقلاب با دین اسلام مبارزه می‌کرده و نمی‌خواهد حکومت اسلامی در ایران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار