بازدید از کانون فرهنگی، هنری مساجد در شاهرود

سه کانون فرهنگی، هنری مساجد امام جعفر صادق (ع) تبیان و فاطمه الزهرا (س) در دیدار سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار گرفت و فعالیت‌های این کانون‌ها بررسی شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۷۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری با اتفاق حجت اسلام عظیم پناهی با حضور در کانون فرهنگی، هنری مساجد امام جعفر صادق (ع) تبیان و فاطمه الزهرا (س) شاهرود دیدن کردند و با مدیران این کانون‌ها در رابطه با فعالیت‌ها فرهنگی و هنری گفت و گو کردند.
وی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد را مرکز فکر، اندیشه و فعالیت‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: همدلی، هم فکری و همکاری بین مدیران کانون‌ها و هیئت امنای مساجد در پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی، مدهبی و جذب نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.
حجت السلام عظیم پناهی کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان هم در این دیدار گفت: مسجد پایگاه دینی، اجتماعی و مذهبی است و کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هم باید در امر تقویت وحدت و اوقات فراقت نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری تلاش نمایند.
مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا، امام جعفر صادق و تبیان هم در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارائه دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار