کمیته دانشگاهیان مراسم روز 13 آبان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تشکیل شد

کمیته دانشگاهیان 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به حضور نمایندگانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۲۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کمیته دانشگاهیان ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به حضور نمایندگانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.
در این جلسه دکتر علی رضوانی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تقبیح سخنان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت: امسال یوم‌الله سیزده آبان رنگ و بویی دیگر دارد و در حالی برگزار می‌شود که چهره واقعی و در پس پرده دولت‌مردان آمریکا به‌خصوص رئیس‌جمهور آن بیشتر برای همه نمایان شده است.
وی با تشریح برنامه‌های فرهنگی که برای ۱۳ آبان در نظر گرفته‌شده است افزود: با توجه به اینکه دانشگاهیان به‌عنوان پیشگامان مبارزه با استکبار جهانی باید در خط مقدم آن باشند لذا امسال باید بیش‌ازپیش برنامه‌های فرهنگی در رابطه با این روز نمایان شود تا زورمداران جهانی این حضور را لمس کنند.
رضوانی بابیان اینکه بر سر منافع ملی معامله نمی‌کنیم و عزت و شوکت و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را فدای هیچ‌چیز نخواهیم کرد گفت: هیچ‌چیز جلوی رشد و تعالی و پیشرفت عزت و سربلندی ملت را نمی‌گیرد و این را با حضور خودمان ان‌شاءالله درراهپیمایی ۱۳ آبان نشان می‌دهیم.
وی اظهار کرد: نشست‌های فرهنگی، کرسی آزاداندیشی، تریبون آزاد مردمی، نمایشگاه با موضوع جنایات آمریکا در افغانستان و آل سعود در یمن، بیانیه و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در این نشست مصوب شد.
در این نشست که با حضور معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود برگزارشده بود نظرات و پیشنهاد‌هایی در مورد برگزاری هر چه بهتر ۱۳ آبان داده شد و جهت اجرایی شدن به تصویب رسید و دانشگاهیان بر حضور مصمم‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل در این مراسم تأکید کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار