مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

راهیان نور برگفته ازحرکت زینب(س) و امام سجاد(ع) است

چراغی گفت: همانگونه که ائمه ما با روشنگری مفاهیم و معلومات حماسه عاشورا را نشر دادند ماهم وظیفه داریم زوایای پنهان از ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۷۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء استان آذر بایجان غربی  در حضوص حماسه آفرینی های شهداء و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس استمرار حرکت عاشورای امام حسین (ع) بود که توسط رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ادامه پیدا کرد.
وی افزود:آنچه در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان غیورکشورمان آفریده شده تجسم کننده قیام ابا عبد الله الحسین (ع) در سال61 هجری قمری بود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء استان آذر بایجان غربی با بیان اینکه مرز نشینان غرب و شمالغرب کشور همانند هموطنان جنوب کشور در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر تهاجم گسترده رژیم بعث ایستادگی کردند اظهار داشت:مردم ولایت مدار استان های مرزی در دوان دفاع مقدس علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی استان محل سکونت خود در قالب یگان های اعزامی از استان در سایر مناطق درگیر کشور نقش آفرینی می کردند.

وی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس از مهمترین اقداماتی که باید صورت می گرفت تبیین و انتقال مفاهیم و حماسه های دوران دفاع مقدس به نسل جوانی بود که این دوران طلایی را تجربه نکرده بود و در واقع نیازمند یک اقدام بود که از طریق حرکت عظیم و مردمی راهیان نور این مهم محقق گردید.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء استان آذر بایجان غربی اظهار داشت: اقدام ارزشمند راهیان نور برگفته ازحرکت حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد(ع) در تبیین حادثه عظیم و تاثیر گذار عاشورا است.
وی افزود: حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) انچه را که در قیام امام حسین (ع) اتفاق افتاده بود را با شجاعت منتقل کردند و هنوز پس از 1400سال صدای رسای آن طنین انداز است.
چراغی در پایان گفت: همانگونه که ائمه ما با روشنگری مفاهیم و معلومات حماسه عاشورا را نشر دادند ماهم وظیفه داریم زوایای پنهان از ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را انتقال دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار