مسئول اردویی ، راهیان نورو گردشگری سپاه کربلا مازندران خبرداد:

اسکان یک میلون نفر در مجتمع گردشگری سپاه کربلا مازندران

موقر گفت: بیش از یک میلون نفر در چهارماه گذشته در مجتمع گردشگری، تفریحی سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران اسکان یافته اند.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۹۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، قاسم موقر مسئول اردویی ، راهیان نورو گردشگری سپاه کربلا مازندران به بهانه روز جهانی گردشگری به قابلیت های گردشگری در استان مازندران اشاره کرد و در این زمینه به اقداماتی که راستای گردشگری تعالی بخش انجام شده است پرداخت.

وی افزود : به منظور استفاده مناسب و سالم از ظرفیت های گردشگری در استان مازندران سپاه کربلا در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع ظرفیت مناسبی جهت استفاده هموطنان و گردشگران ایجاد شده است.

موقر بابیان اینکه این مجتمع دارای 50سوئیت و 90 آلاچیق می باشد اظهار داشت، اقداماتی از قبیل غرفه های اقتصاد مقاومتی ، طرح شنای آقایان ،پارکینگ رایگان ، پارک کودکان، مهد کودک ، رستوران ، فروشگاه های مختلف سنتی ، موتورهای چهار چرخ ، جت اسکی، قایق سواری ، اسب سواری، شتر سواری، پدالو ، تیراندازی با کمان ، کالاسکه ، زمین فوتبال کف سابونی و زمین والیبال ساحلی به شکل مناسبدر این مجتمع ارئه گردیده است .


وی به استقبال صورت گرفته از این طرح اشاره نمود و در این زمینه یاداورشد: علاوه بر در خواست ها و رزرو های شخصی تعداد زیادی از ارگان ها و نهادی ها جهت استفاده از امکانات و فضای مناسب شکل گرفته شده در مجتمع گردشگری در قالب تفاهم نامه هایی از ظرفیت به وجود آماده استفاده مناسب را نموده اند.

مسئول اردویی ، راهیان نورو گردشگری سپاه کربلا مازندران یادآورشد: بیش از یک میلون نفر در چهارماه گذشته در مجتمع گردشگری و تفریحی سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران اسکان یافته اند.

مسئول اردویی ، راهیان نورو گردشگری سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه این نوع از گردشگری بهترین نوع گردشگری به حساب می آید اظهار داشت: گردشگری تعالی بخش به ابعاد روحانی و تعالی بخش انسان توجه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار