شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود:

دستگاه قضایی در قبال کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار موضع‌گیری کند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود تأکید کرد: با توجه به کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار توسط دولت این کشور و حمایت‌های رژیم صهیونیستی از این اقدامات غیرانسانی، اقدام فوری از دستگاه قضایی کشور در قبال این جنایات انتظار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۶۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار پیگیری قوه قضائیه در قبال کشتار مسلمانان میانمار در دادگاه‌های بین‌المللی شد.
در این نامه آمده است:این روز‌ها به علت قتل عام زنان، کودکان و آوارگی خانواده‌های میانماری، دوباره قلب امت اسلامی از رخ دادن این فجایع غیرانسانی به درد آمده است؛ و این در حالی است که هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به گوش نمی‌رسد. در دیدار اخیر امام خامنه‌ای با جنابعالی و مسؤولان قوه قضائیه، ایشان فرمودند: «قوه قضائیه باید در موضوعاتی همچون تحریم‌ها، مصادره‌های آمریکایی‌ها، تروریسم و یا حمایت از شخصیت‌های مظلوم دنیا همچون شیخ زکزاکی و یا حمایت از مسلمانان میانمار و کشمیر، از جایگاه حقوقی وارد شود و نظر حمایتی و یا مخالفت خود را قاطعانه اعلام کند تا در دنیا منعکس شود».
در ادامه تصریح شده است: با توجه به کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار توسط دولت این کشور و حمایت‌های رژیم صهیونیستی از این اقدامات غیرانسانی، ما جوانان انقلابی خواستار اقدامات فوری (صدور بیانیه و شکایت در دادگاه‌های بین‌المللی) از دستگاه قضایی کشور در قبال این جنایات هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار