مسئول بسیج سازندگی قهاوند خبر داد

برگزاری اردوی جهادی گروه شهید الحسینی همدان با محوریت مسجد

مسئول بسیج سازندگی قهاوند از حضور گروه جهادی شهیدالحسینی همدان با محوریت مسجد در روستای شیرین آباد قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

برگزاری اردوی جهادی گروه شهید الحسینی همدان با محوریت مسجدمحسن احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حضور گروه جهادی شهیدالحسینی در قهاوند، اظهار داشت: این گروه با حضور 16 جهادگر در روستای شیرین‌آباد به اقدامات جهادی پرداخته است.

وی افزود: مرمت و بازسازی و رنگ‌آمیزی مدرسه از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی در روستای شیرین آباد قهاوند بود.

مسئول بسیج سازندگی قهاوند خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های این گروه می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، کلاس‌های مهارتی و آموزشی با موضوع کشت گیاهان دارویی، سمپاشی جایگاه‌های نگهداری دام سبک و سنگین، پخش فیلم‌های سینمایی برای نوجوانان روستا اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در گروه جهادی شهید الحسینی، سه خواهر نیز حضور داشتند که کلاس‌های احکام، قرآن و اخلاق در خانواده را برای بانوان روستا برگزار کردند.

احمدی اظهار داشت: یکی از اهداف این گروه جهادی تشویق مردم به حضور  بیشتر در مسجد و برگزاری نماز جماعت در طول ایام سال است، که برای تحقق این هدف؛ گروه شهید الحسینی بیشتر برنامه های خود را با محوریت مسجد برگزار کرده است.

وی همچنین در مورد حضور سه طلبه در این گروه ابراز داشت: با حضور این طلبه‌ها در گروه جهادی شهید الحسینی، برنامه‌های تبلیغی با قدرت بیشتری صورت گرفت و این جهادگران به استعدادیابی نوجوانان روستا در زمینه مداحی نیز پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی قهاوند در پایان خاطرنشان کرد: دیگر برنامه گروه جهادی شهید الحسینی که مورد استقبال مردم روستای شیرین آباد واقع شد، حضور تیم پزشکی برای ویزیت اهالی روستای شیرین آباد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات