ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در کردستان برگزار می شود

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور و از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ شهریور ماه سال جاری، جشنواره فیلم سبز در استان کردستان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی‌های مردم و مسئولان در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۸۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالوحید ریاضی فر گفت: در راستای برگزاری بهینه و شکوهمند ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز، اقدامات و برنامه‌های متنوعی جهت نمایش و اکران فیلم‌های جشنواره در سطح استان پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم سبز فرصت مناسب و مغتنمی است که بحران‌های زیست محیطی جهان و کشور به زبان سینما و در قالب فیلم و عکس در معرض نمایش و دید عموم مردم و مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور و از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ شهریور ماه سال جاری، جشنواره فیلم سبز در استان کردستان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی‌های مردم و مسئولان در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور تعداد زیادی از مهمانان و گردشگران در مریوان، فیلم‌های جشنواره فیلم سبز برای نخستین بار در محدوده تفرجگاهی اطراف تالاب زریبار مریوان به نمایش در می‌آیند.

ریاضی‌فر خاطرنشان کرد: نمایش فیلم‌های جشنواره برای اساتید دانشگاه و دانشجویان، متخصصین محیط زیست، اعضای انجمن‌های زیست محیطی، هنرمندان و فیلم سازان استان، کارکنان و خانواده‌های اداره کل محیط زیست و برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی سطح استان، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها و اکران فیلم در تعدادی از روستا‌های بزرگ استان و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه‌های ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان کردستان است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار