خبرهای داغ:
مسئول بسيج هنرمندان همدان خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری«حبیب حرم» تا 10 شهریور ماه

مسئول بسيج هنرمندان استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم تا دهم شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۷۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری«حبیب حرم» تا 10 شهریور ماهرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» در همدان اظهار داشت: این جشنواره در قالب شعر و داستان‌ کوتاه برگزار می‌شود.

وی افزود: استکبارستیزی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نمایش جلوه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در عرصه هنر و ادب، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و سرلشگر پاسدار «حاج‌حسین همدانی» از موضوعات این جشنواره است.

مسئول بسيج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: به بخش ویژه این جشنواره نیز مربوط به سردار شهید «حاج‌سعید قهاری‌سعید» شهید شاخص سال 96 استان همدان است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال تا 10 شهریور ماه سال جاری تمدید شده است، ابراز داشت: حداکثر تعداد آثار ارسالی در هر بخش سه  اثر است.

کرمی تصریح کرد: محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان و اشعار (نو، کلاسیک، کودک و نوجوان) از طریق ایمیل و سایت به آدرس habibeharampoem@gmail.com و habibeharam.net و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ذکر مشخصات کامل شناسنامه‌ای صاحب اثر به همراه آدرس و شماره تلفن در ایمیل ارسالی الزامی است، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده در قالب (Word و با فونت و BNazanin 14) باشد و داستان‌ها بیش از 2 هزار کلمه نباشد و قبلا در جشنواره‌های دیگر شرکت داده و یا چاپ نشده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار