معرفي و حمايت از عوامل تاثيرگذار در شناسايی توليدات داخلی

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تامين منابع مالی اتاق بازرگانی سنندج گفت: تنها راه نجات توليدات داخلی ، حمايت و معرفی آنهاست و هر كدام از ما وظيفه داريم كه محصولات خود را به بهترين نحو معرفی كنيم.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۸۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹


   

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، خسرو شجاعی  در جلسه بررسی و رائه مناسب ترين راهكارها جهت معرفی توليدات داخل استانی و ترغيب مردم به خريد آنها، اظهار كرد: كاهش مشكلات توليد، افزايش بهره وری و اشتغال از مهمترين اهداف برگزاری این جلسه است.
 

وی افزود: مشکلات صنعتی استان در مقايسه با استان‌های دیگر چشمگیر بوده و این مشکلات با یک سال و دو سال حل نمی‌شود و زمانی طولانی می خواهد.
 
 

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تامين منابع مالی اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به اينكه تنها راه نجات توليدات داخلی حمايت و معرفی آنهاست، عنوان كرد: هر كدام از ما وظيفه داريم كه محصولات خود را به بهترين نحو معرفی كنيم تا وقتی كسی وارد استان ما می‌شود از محصولات داخلی ما مصرف كند.


وی تصریح كرد: مشكلات توليدی كردستان زياد است و ما بايد بر روی محصولاتمان مانور دهيم و اين اطمينان را به مصرف كننده‌ها بدهيم كه كيفيت محصولات ما از محصولات ساير استان‌ها پایین‌تر نیست.

در پایان این جلسه برای انجام برنامه ریزی‌های بیشتر در این راستا ۲ کمیته فرهنگ سازی و آموزش و كميته بازاريابی، فروش و تبليغات شكل گرفت.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار