خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

بزرگان دین و دلسوزان جامعه برای احیای امر به معروف پای کار بیایند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: بزرگان دین و دلسوزان جامعه و دست اندکاران باید پای کار بیایند و این واجب فراموش شده را احیا کنند چراکه اگر این واجب فراموش شده احیا شود بیشتر مشکلات جامعه خود به خود حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
بزرگان دین و دلسوزان جامعه برای احیای امر به معروف پای کار بیایندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در سلسله نشست‌های قرآنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به بحث امر به معروف اظهار داشت: امر به معروف احیاگر فضلیت‌ها و ارزش‌های جامعه است.

وی افزود: اگر مردم اهمیت امر به معروف را می دانستند برای اجرای آن با هم مسابقه می گذاشتند چراکه برکات امربه معروف بالاتر از بسیاری از عبادات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: همه جامعه باید خود را در اجرای این فریضه الهی شریک بدانند و در راستای تحقق آن تلاش کنند چراکه فریضه ای به این مهمی در جامعه مهجور مانده است.

وی یادآور شد: بزرگان دین و دلسوزان جامعه و دست اندکاران باید پای کار بیایند و این واجب فراموش شده را احیا کنند چراکه اگر این واجب فراموش شده احیا شود بیشتر مشکلات جامعه خود به خود حل خواهد شد و این همه پرونده در دادگاه‌ها جمع نمی‌شود.

بزرگان دین و دلسوزان جامعه برای احیای امر به معروف پای کار بیایند 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار