خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ملایر:

عفاف و حجاب یک ریشه عمیق و ژرف در طول تاریخ دارد/تأکید شهدا بر حفظ عفاف و حجاب

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ملایر گفت: عفاف و حجاب یک ریشه عمیق و ژرف در طول تاریخ دارد و به حجاب اهمیت ویژه ای داده می شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۶۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
عفاف و حجاب یک ریشه عمیق و ژرف در طول تاریخ دارد/تأکید شهدا بر حفظ عفاف و حجاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حمید مرادی در نشست مربیان شجره طیبه صالحین که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک ریشه عمیق و ژرف در طول تاریخ دارد و به حجاب اهمیت ویژه ای داده می شد.

وی گفت: دشمن بر روی این مسأله کار کرده و برای ایکه هویت ما را از بین ببرد از روش های مختلف وارد شده تا خانواده ها را متلاشی کرده و جوانان ما را به انحراف بکشاند، همچنین آنان ارزش معنوی عفاف و حجاب رامی خواهند از بین ببرد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ملایر تأکید کرد: دشمن از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی که نوعی جنگ نرم است وارد منازل شده و می خواهند فرهنگ منحط غربی را ما جایگزین کند و فرهنگ اصیل و غنی خانواده های ایرانی را از اذهان پاک کند.

وی تصریح کرد: باید افراد را توجیه کنیم و با تذکر لسانی آنها را هدایت کنیم تا عفت و حجاب را رعایت کنند.

مرادی در ادامه افزود: اگر بزرگان ما نامشان در تاریخ ماندگار شده به خاطر این است که کارهای بزرگی را انجام دادند و شهدای ما نیز اینگونه بودند.

وی عنوان کرد: اگر امروز به وصیتنامه شهدا بنگریم، می بینیم به مسأله عفاف و حجاب تأکید داشته اند و مضمون آن وصیتنامه این است که خواهرم حجاب شما به عنوان یک ایدئولوژی فرهنگی است و یک تلنگر به حساب می آید که به عنوان یک پند و نصیحت بکار می رود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ملایر در خصوص راهکار برای حفظ حجاب بانوان در جامعه، گفت: ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم، تقویت اسطوره های مذهبی را گسترش دهیم و در سطح صدا و سیما تبلیغ گسترده کنیم و هنرمندان ما باید در مورد عفاف و حجاب کار کنند.

وی ادامه داد: موسیقی و تبلیغات صدا و سیما در خصوص مسائل دینی برنامه ریزی شود که این امر بر روی کورتکس مغز نیز تأثیرگذار است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: خواهران ما باید الگو و اسوه خود را حضرت فاطمه(س) قرار دهند و همچنین از احادیث و وصیتنامه شهدا به عنوان تبلیغ یا زیرنویس در تلویزیون استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار