خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مربیان، معلمان و اساتید باید نبض تربیتی جامعه را زنده کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مربیان، معلمان و اساتید باید نبض تربیتی جامعه را زنده کنند، با اشاره به معیار بسیجی گفت: معیار بسیجی بودن این است که به دشمن سیلی بزند.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۸۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مربیان، معلمان و اساتید باید نبض تربیتی جامعه را زنده کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید که در اردوگاه ابوذر برگزار شد، اظهار داشت: شما اساتید بسیجی باید شکرگزار این نعمت باشید که هر کدام از شما نقش 100 هزار نفر را ایفا می‌کند.

وی گفت: یکی از نعمت‌های مغفول خداوند این است که ما انسان‌ها هیچ‌گاه خود را ارزیابی نمی‌کنیم که خداوند به ما چه داده و انسان حریص همواره خواهان مال دنیا است و معمولا به این موضوع ما توجه نمی‌کنیم.

محمدی با بیان اینکه مربیان، معلمان و اساتید باید نبض تربیتی جامعه را زنده کنند، عنوان کرد: آیا بسیجی بودن یک شعار است یا یک ساختار؟ اگر ساختار است آرم و نشان آن چیست؟ معیار بسیجی بودن این است که به دشمن سیلی بزند و معیار بسیجی بودن را از نهج البلاغه علی(ع) به راحتی می توان استخراج کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیجی و عاشق واقعی حضرت علی(ع)، مالک اشتر بود، خاطرنشان کرد: مالک اشتر سنگ خارایی است که با هیچ پتکی نمی‌شکند و هیچ طوفانی نمی‌تواند آن را از جا برکند، اینها از ویژگی های بسیجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار