نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

مساجد؛خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی

حجت الاسلام حسینی کیا مسجد را یک کانون و قدرت فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: خاکریز اول مبارزه با آسیب های اجتماعی و شبیخون و تهاجم فرهنگی، مسجد است.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش مهم مساجد و روحانیون در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی کشور اظهار داشت: امام خمینی (ره) مساجد را سنگر می دانستند و این نشان می دهد که مساجد خط مقدم مبارزات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم از درون مساجد آغاز شد افزود: مساجد و روحانیت نقش اساسی و کلیدی در جامعه دینی و مذهبی ایران اسلامی دارد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در کشور گفت: نقش مسجد و روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی بی بدیل است.

حجت الاسلام حسینی کیا مسجد را یک کانون و قدرت فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: خاکریز اول مبارزه با آسیب های اجتماعی و شبیخون و تهاجم فرهنگی مسجد است. لذا برای پویا تر شدن مساجد اول باید مجریان فرهنگی آموزش های لازم را دریافت کنند تا ضمن آشنایی با آسیب ها بتوانند با آن مبارزه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین باید اعتباراتی برای مساجد در نظر گرفته شود تا زیرساخت های لازم از حیث فضای مجازی و نیازهای اولیه کار فرهنگی در اختیار روحانیون و جوانان انقلابی قرار بگیرد. تجهیز مساجد به کتابخانه و نرم افزارهای مناسب از نیازهای ضروری مساجد است اما از همه این مسائل مهم تر حضور جوانان و ائمه جماعت در مساجد است که از آسیب ها جلوگیری شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار