مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبرداد

حضور خادمین شهدا درمناطق عملیاتی غرب و شمالغرب

حاجی رحیمی گفت: دوره زمانی خادمی 10روزه است و خادمین می بایست در تاریخ های مقرر به محل های پذیرش یاد شده در شهر های سنندج ، بانه و کرمانشاه مراجعه نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۷۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از حضور خادمین شهدا در یامان ها و اردوگاه های غرب و شمالغرب در ایام تابستان خبر داد.
 
وی در همین زمینه یادآور شد: کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هر ساله در ایام اعزام های صورت گرفته به راهیان نور غرب و شمالغرب در جهت برپایی مناسب اردوهای راهیان نور،  خادمین شهدا را به یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمالغرب اعزام می نمایید.
 
حاج رحیمی افزود:نحوه بکارگیری خادمین الشهدا به این شکل است که از قبل با اطلاع رسانی صورت گرفته  افراد به صورت افتخاری  ثبت نام کرده و با شروع اعزام های راهیان نور در یادمان ها و محل های پیش بینی شده مستقر می شوند.
 
مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه داوطلبان شرکت در طرح خادم شهدایی از روز سوم تا دهم خرداد 1396 از طریق سامانه اقدام به تبث نام نموده اند ، خاطر نشان کرد: خادمان شهدا در مقر های پذیرشی که در شهرهای سنندج ، بانه و کرمانشاه آماده شدده است پذیرش خواهند شد.
 
وی در پایان گفت:دوره زمانی خادمی 10روزه است و خادمین می بایست در تاریخ های مقرر به محل های پذیرش یاد شده در شهر های سنندج ، بانه و کرمانشاه  مراجعه نمایند.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی خادمین شهدا به آدرس اینترنتی www.khademin.koolebar.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار