خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان:

هیچ‌گاه در مقابله با توطئه‌های دشمنان کوتاه نخواهیم آمد

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه مواضع دشمن برای ایجاد نفوذ و رخنه و آسیب رساندن به نظام اسلامی تغییر نخواهد کرد، گفت: در مقابله با توطئه‌های آنان هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۱۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
اکبرکاوسی‌امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حملات تروریستی دیروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) اظهار داشت: جبهه کفر و شیطان همواره از کمترین فرصت به دست آمده استفاده و به دنبال ضربه زدن به جبهه حق است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در طول چند سال اخیر بر جدی گرفتن دشمن و توطئه‌هایش تاکید داشته‌ند، گفت: ایشان همواره بحث نفوذ را به طور جدی مطرح کرده و فرمودند که دشمن در کمین است و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با ایجاد حفره‌هایی در جمهوری اسلامی نفود کند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه برخی از جریان‌های سیاسی در کشور اعتقادی به بحث نفوذ نداشتند و توجهی به سخنان رهبری نمی‌کردند، افزود: امام خامنه ای(مد ظله العالی) همواره به مراقبت از حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی در برابر نفوذ دشمن توصیه کرده‌اند اما برخی از مسئولین توصیه های ایشان را جدی نگرفتند و نتیجه آن ایجاد حوادث اینچنینی شد.

وی با تفسیر آیه ای از قرآن که خداوند متعال خطاب به پیامبر(ص) بر ایستادگی شدید در مقابل کفار و مهربانی و عطوفت بین نیروهای خود سفارش می کرد، ابراز داشت : منظور از ایستادگی شدید این است که صفوف خود را محکم کنند تا دشمن در آن صفوف رخنه نکند که امام خامنه ای(مد ظله العالی) همواره بر این موضوع تاکید دارند.

کاوسی‌امید با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در بین دانشجویان که «حوادث امروز ترقه‌بازی بیش نبود»، تصریح کرد: دشمنان بدانند با این حرکات کور اراده ما تضعیف نخواهد شد بلکه استوارتر و راسخ‌تر از همیشه در راستای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش و توطئه‌های آنان را خنثی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حوادث تروریستی در هیج مکتبی پذیرفته نیست، ادامه داد: هر انسان آزاداندیش ترور و این حرکات را محکوم می‌کند و ما نیز به عنوان افرادی که در مکتب سید الشهدا(ع) نفس کشیده ایم این حرکات کور را محکوم می کنیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملت ایران یادآور شد: ما باید وحدت خود را بیش از بیش حفظ و جبهه انقلاب را محکم و متراکم‌تر کنیم تا دشمن نتواند در بین ما نفوذ کند.

وی با بیان اینکه مواضع دشمن برای ایجاد نفوذ و رخنه و آسیب رساندن به نظام اسلامی تغییر نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما با تما م وجود، استعداد، نیرو و هوشیاری پشت سر رهبری معظم انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان تا آخرین لحظه ایستادگی و هر نقشه شوم آنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

کاوسی‌امید با بیان اینکه نصرت و پیروزی برای جبهه حق است، خاطرنشان کرد: همچون گذشته دشمن را ناکام خواهیم گذاشت و در مقابله با توطئه های آنان هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار