خبرهای داغ:
با پیگیری های نماینده مردم شاهرود و میامی:

سرویس ارزیابی ویژه صادرات شاهرود به دفتر گمرکی ارتقاء یافت

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرویس ارزیابی ویژه صادرات شهرستان شاهرود به دفتر گمرک ارتقا یافت.
کد خبر: ۸۸۶۹۳۰۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به اتفاق هیئت همراه به شاهرود در نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری گفت: در این سفر سرویس ارزیابی ویژه صادرات شهرستان شاهرود برای رونق بخشیدن به صادرات به ویژه صادرات محصولات کشاورزی با حضور رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده در طول این سفر و بعد از آن با موافقت معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران سرویس ارزیابی ویژه صادرات شهرستان شاهرود به "دفتر گمرکی" ارتقای سازمانی یافت.

نایب رئیس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس افزود: همچنین مقرر شد احداث ساختمان اداری و مستحدثات گمرک و با توجه به وجود فرودگاه شاهرود که نقطۀ قوت فعالیت های شرق استان می باشد، ایجاد گمرک هوایی نیز در دستور کار قرار گیرد.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه شرط خروج از بن بست اقتصادی که شرق استان در آن گرفتار شده است تکمیل زنجیره مزیت دار اقتصادی است افزود: گمرک یکی از حلقه های زنجیره مزیت دار اقتصادی است که باعث رونق بخشیدن به صادرات شهرستان شاهرود به ویژه صادرات محصولات کشاورزی می شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی تصریح کرد: کشاورزی، معدن و گردشگری از دیگر حلقه های زنجیره مزیت دار اقتصادی هستند و با وجود گمرک انجام مراودات با خارج از استان و خارج از کشور امکان پذیر خواهد شد و با انجام امور صادرات کالا به صورت مستقیم از شاهرود، هزینه های صادرات کشاورزان، معدنکاران و صنعتگران شرق استان به اندازه چشم گیری کاهش می یابد.

سرویس ارزیابی ویژه صادرات شاهرود به دفتر گمرکی ارتقاء یافت 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار