آیت الله شبستری هنگام ترک تبریز در جمع مردم این کلان شهر:

مسئولان بیش از پیش به مدیریت جهادی و انقلابی توجه کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه سابق تبریز در آیین بدرقه ای که مردم با وی داشتند، با تاکید به اینکه انقلاب به سادگی و مجانی به دست نیامده است، گفت: برای حفظ آن مسئولان باید بیش از پیش به مدیریت جهادی و انقلابی توجه کنند.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۳۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: مردم نیز باید در کنار مسئولان همواره حرکت در خط ولایت را برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن مدنظر قرار دهند.
وی از آذربایجان به عنوان استانی حساس در کشور یاد و بیان کرد: از اهالی این خطه از ایران اسلامی می خواهم مراقب همه تحولات باشند، چراکه این منطقه از هر جهت مورد طمع دشمنان بوده است، همچنانکه اوایل انقلاب می خواستند با جدا کردن آن از ایران به انقلاب ضربه بزنند.
آیت الله شبستری ادامه داد: ولی غیرت و ایمان مردم آذربایجان مانع از آن اهداف شوم شد تا آذربایجان از میهن اسلامی جدا نشود بنابراین باید حواستان جمع بوده و مراقب باشید.
این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم باید پاسدار خون شهدا باشند، تاکید کرد: 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس داده و هنوز بسیاری از شهدا پیدا نشده بنابراین باید پاسدار زحمات شهدا و رزمندگان باشیم.


آیت الله شبستری با قدردانی و طلب حلالیت از مردم آذربایجان و تبریز، بیان کرد: مردم تبریز امروز عملا' ثابت کردند خوش استقبال و خوش بدرقه هستند، و همواره در طول 22 سال گذشته زحمات زیادی را به آن ها داده ام.

وی ادامه داد: من طلبه ای حقیر هستم ولی می دانم که عشق به ولایت شما موجب ابراز ارادات به من شده است تا با زبان روزه بیایید و مرا شرمنده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار