خبرهای داغ:
مسئول امور بانوان فرمانداری نهاوند:

عدم عمل مسئولین به وعده‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه امور بانوان می‌شود

مسئول امور بانوان فرمانداری نهاوند گفت : گاهی عمل نکردن مسئولین به وعده ها باعث یکسری مشکلات در حوزه امور بانوان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، قپانوری در اولین کارگروه بانوان و خانواده در سال ۹۶ که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پتانسیل های خوبی در حوزه بانوان شهرستان داریم و درصدد آن هستیم که پیرو فرامین مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گام برداریم .

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد حوزه بانوان فرمانداری پرداخت و گفت : گاهی عمل نکردن مسئولین به وعده ها باعث یکسری مشکلات در این حوزه می شود .
مسئول امور بانوان در اداره بهزیستی نهاوند نیز ابراز داشت : بهزیستی در امور بانوان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که جشنواره غذایی از جمله این اقدامات است و در حال حاضر آمادگی برگزاری جشنواره های غذایی بعدی را نیز داریم.

سلگی گفت : طرحی در بهزیستی وجود دارد که اگر کارفرمایی برای پنج نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کند و حتی تا 5 سال بیمه این افراد نیز بهزیستی واریز کند بهزیستی مبلغی بین 50 تا 60 میلیون تومان به کارفرما وام می دهد .

وی افزود: از مسئولین شهری نهاوند گلایه داریم که در افتتاحیه نمایشگاه بانوان سرپرست خانوار که در مکان شاهزاده محمد وعلی(ع) ایجاد شده بود حضور پیدا نکردند و چند روز بعد از این افتتاحیه به بازدید از این نمایشگاه پرداختند .

در ادامه چند تن از بانوان شاغل درامور بانوان ادارات شهرستان نیز به ارائه گزارش عملکرد ادارات خود پرداختند .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار