خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ خبر داد

حضور بیش از 72 هزار مسافر نوروزی در کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به حضور بیش از 72 هزار و 289 مسافر نوروزی در شهرستان کبودراهنگ گفت: از این تعداد 65 هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند و 5 هزار نفر نیز در سطح شهرستان اسکان داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۸۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ در سالن جلسات فرمانداری ضمن تبریک به مناسبت سال جدید به تلاش برای تحقق معنویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: همه باید برای به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تلاش کنیم.

وی در خصوص آمار مسافرین نوروزی به حضور بیش از 72 هزار و 289 نفر پرداخت و افزود: از این تعداد 65 هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند و 5 هزار نفر نیز در سطح شهرستان اسکان داشتند.

فرماندار کبودراهنگ در خصوص کاندیداهای شورای اسلامی به ثبت نام 676 نفر اشاره کرد و گفت: از این تعداد 42 نفر برای 3 بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: همه داوطلبین انتخابات سال جاری باید بر مبنای قانون عمل کنند و تبلیغات زود هنگام آنها در فضای مجازی رصد می شود.

قنبری حمایت از کاندیداها توسط روسای ادارات را خلاف قانون دانست و عنوان کرد: مسئولین باید در این راستا بی طرفی خود را عنوان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار