خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

هنر بسیج هدایت جامعه به تبعیت از اسلام و ولایت است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هنر بسیج باید در این باشد که همه افراد جامعه را تابع اسلام، قرآن، ارزش های متعالی اهل بیت(ع) و ولایت کند اما از آنجایی که این کار سختی دارد بنابراین نیاز به تحمل، استقامت و بردباری بیشتری است.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۵۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در بین جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند با اشاره به مهمترین ماموریت‌های سپاه و بسیج اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های بسیج و سپاه مقابله با تهدیدات سخت و حضور در جبهه مقاومت و انجام تکلیف است.

وی تصریح کرد: این امنیت و آرامشی که در حال حاضر در کشور حاکم است، نتیجه این حضور و مقابله‌ها با دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ماموریت دوم مقابله با تهدیدات نیمه سخت است که شامل مسائل امنیتی و اطلاعاتی و برخورد با مفاسدی است که نیاز به برخوردهای قهری دارد.

وی اضافه کرد: ماموریت سوم مقابله با تهدیدات نرم است که در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه چهارمین ماموریت تحقق بسیج ده‌ها میلیونی شامل جذب، آموزش، سازماندهی و بکار گیری آنها است، گفت: خروجی این چهار محور و ماموریت باید عمق بخشی داخلی باشد.

وی با اشاره به اهمیت عمق‌بخشی ابراز داشت: اگر ما در مجموعه فعالیت‌های انجام شده به این عمق بخشی داخلی برسیم موفق بوده ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص خدمت به مردم عنوان کرد: هر کار و فعالیتی که انجام می شود چنانچه ملموس و قابل رصد باشد موفق بوده است.

وی ادامه داد: در یک جمله می توان معنا و مفهوم این قابل رؤیت بودن و میدانی عمل کردن را در خدمت به مردم به ویژه مردم محروم و مستضعفی دانست که بار انقلاب را به دوش کشیده اند، چنانچه مقام عظمای ولایت فرمودند «بزرگ‌ترین جهاد و مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، خدمت به مردم است».

ابوحمزه گفت: هنر بسیج باید در این باشد که همه افراد جامعه را تابع اسلام، قرآن، ارزش های متعالی اهل بیت(ع) و ولایت کند اما از آنجایی که این کار سختی دارد بنابراین نیاز به تحمل، استقامت و بردباری بیشتری است.

وی با بیان اینکه باید خود را به ایمان، بصیرت، خلوص و صبر مجهز کنیم، خاطرنشان کرد: با این تجهیز می توانیم از تمام موانع، چالش ها ومشکلات عبور کنیم.

در پایان این مراسم چهار نفر از فرماندهان برتر پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار