احمد سالک در گفت‌وگو با «بسیج»:

تقویت بنیه دفاعی کشور ضروری است

نماینده مردم اصفهان درمجلس گفت: تقویت قدرت دفاعی کشور امنیت ما را تامین و آرامش ما را تضمین می‎کند در عین اینکه بنیه دفاعی کشور در مقابل دشمنان شرق و غرب عالم به خصوص اسرائیل در منطقه قدرت بازدارندگی دارد.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور باتوجه به تهدیدات فراوان کشورهای غربی علیه ایران در فضای پسابرجام عنوان کرد: اگر در  قبال دشمنان مقتدرانه برخورد نکنیم دشمنان کشور مانند کشورهای ضعیف با یک حرکت ما را از بین می‎برند ازهمین‎رو تقویت بنیه دفاعی کشور از لازمات و مسائل اساسی است.
 
نماینده مردم اصفهان در ادامه این مطلب تصریح کرد: تقویت بنیه دفاعی کشور امنیت ما را تامین و آرامش ما را تضمین می‎کند در عین اینکه قدرت دفاعی کشور در مقابل دشمنان شرق و غرب عالم به خصوص اسرائیل در منطقه قدرت بازدارندگی دارد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه تاکید کرد: هم مجلس هم دولت و سایر دستگاه‎ها باید در جهت تقویت و توسعه بنیه دفاعی کشور  تلاش گسترده‎ای داشته باشند و اقداماتشان نیز در این راستا صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار