با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی»؛

جشن نیکوکاری از 18تا 20اسفند برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» طی روزهاي 18، 19 و 20 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۳۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد کلامی با اعلام این خبر، گفت: وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، سازمان بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه تر جشن نیکوکاری همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان و مددجویان اجرا می شود، اظهار کرد: پایگاه های مدارس در 18 اسفند، پایگاه های کمیته امداد در 19 اسفند و پایگاه های مستقر در نمازجمعه و مسیرهای پیاده روی آن در 20 اسفند آماده جمع آوری کمک های مردم نوعدوست استان است.

کلامی خاطرنشان کرد: مردم و خیران استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 42 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

کلامی با بیان اینکه مردم استان در 11 ماهه سال گذشته با شرکت در جشن نیکوکاری 25 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند، ادامه داد: 17هزار خانوار، نیازمند پوشاک، 866 خانوار فاقد مسکن،994 نفر نیازمند درمان و 629 نوعروس نیازمند جهیزیه هستند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تلاش در کاهش آلام و مشکلات نیازمندان برگزار می شود، تاکید کرد: كمك هاي نقدي و غیر نقدی جمع آوري شده در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال نو بین نيازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند، اظهار کرد: شماره حساب 0105583132001 نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در همه شعب استان جهت دریافت کمک های مردمی و نیز سامانه پیام کوتاه 30001274 برای پاسخگوئی به سوالات و دریافت نظرات مردم اعلام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار