مسئول سازمان اردویی بسیج عنوان کرد

آمادگی کامل بسیج برای مقابله با توطئه های استکبار

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج آماده مقابله با حیله های مستکبران است، گفت: نباید از یاد برد که فتنه 88 را استکبار جهانی طراحی کرده بود و بسیج باید هوشیار باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۳۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج  با شاره به اولین روزهای شکل گیری بسیج در محلات گفت: در سال 58 که تشکیلات بسیج شکل گرفت در اکثر محله ها یک پایگاه بسیج وجود داشت و اکثر نوجوانان در آنجا حضور داشتند و باید گفت که حال و هوای آن روزها حال و هوای جنگ بود و نوجوانان و جوانان علاقه زیادی برای حضور در جبهه ها داشتند.
 
وی  با بیان این که باید به بسیج بهای زیادی داده شود،خاطرنشان کرد: در جامعه امروز نوجوانان و جوانان زیادی هستند که می خواهند جذب بسیج شوند و ما وظیفه داریم از آنها دعوت کنیم و برخورد خوبی نیز با آنها داشته باشیم.
 
سردار سلیمانی در پایان به نقش مهم بسیج برای مقابله با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر بسیج توانسته است توانایی های  خود را به خوبی نشان دهد که مهمترین آن حضور خالصانه و تاثیرگذار در مقابله با فتنه گران در سال 88 بود و نباید از یاد برد که فتنه 88 را استکبار جهانی طراحی کرده بود و بسیج برای مقابله با اقدامات مستکبران، آماده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار