رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به برگزاری مسابقه‌ قرآنی همزمان با دهه‌ فجر در مراغه، گفت: انقلاب اسلامی ما بر گرفته از قرآن بوده و حرکت امام خمینی(ره) نیز حرکتی قرآنی بود.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: از این رو برگزاری مسابقه‌ قرآنی در این راستا روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا در قالب سخنرانی ها به نسل جوان منتقل شود.

وی در خصوص ویژه‌برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در دهه‌ فجر اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در 15بهمن ماه از جمله‌ برنامه‌های این اداره در راستای گرامیداشت دهه‌فجر است.

حجت الاسلام مطهری ادامه داد: این مراسم در امام‌زاده سید محمد(ع) این شهرستان برگزار شده و همچنین در کنار این برنامه، ایراد سخنرانی در باب دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری در این خصوص از جمله برنامه‌هایی است که طی دهه‌ فجر در مراغه برگزار می‌شود.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در ایام مبارک دهه‌ فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه‌ی قرآنی در بین دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌‌های این اداره برای دهه فجر است که به برگزیدگان این مسابقه جوایزی نیز اعطا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه خاطرنشان کرد: هفته‌ گذشته نیز جلسه‌ مشترکی با اداره آموزش و پرورش شهرستان، سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد تا برنامه‌ریزی های لازم در راستای برگزاری مسابقه‌ی قرآنی دهه‌ی فجر انجام گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار