استاد دانشگاه خبر داد:

تلاش مضاعف استکبار برای القاء عقاید خود بر ملت ایران

دکتر احمد رضا بسیج گفت: تخریب ارکان نظام از جمله محورهای عملیات روانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که در برهه های مختلف شاهد آن بوده و هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد دانشگاه در جمع رزمتدگان تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام ضمن اشاره به اهمیت شناخت عملیات های روانی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در تلاش است که با برنامه ریزی خود اطلاعات گزینش شده ای را بر جامعه ما القا کند.

دکتر احمدرضا بسیج، افزود: می بینیم استکبار جهانی در این راستا و بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران به چه وسعتی فعالیت دارد و تاثیرات این القائات را در رفتار برخی افراد مشاهده می کنیم؛ ولی بحمدالله طیف وسیعی از ملت فهیم ایران متوجه این القائات هستند و البته نیاز به هوشیاری بیشتر دارد.

دکتر بسیج در ادامه به تاکتیک های جنگ روانی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: از جمله این تاکتیک ها؛ وارد ساختن اتهامات خلاف واقع در تهاجم تبلیغاتی، القای اصلاحات برون زا و انحراف مسیر اصلاحات می باشد و از جمله مواردی که خلاف واقع ایران را متهم می کنند؛ دستیابی به سلاح هسته ای و نقض حقوق بشر می باشد، که به وضوح خلاف این اتهامات برای همگان ثابت شده است.

وی، در انتها به محورهای عملیات روانی استکبار اشاره کرد و افزود: حمایت آشکار از صداهای مخالف نظام توسط بالاترین سطوح تصمیم گیری آمریکا، تعمیق و گسترش تحریم ها، مخدوش کردن چهره نظام، دخالت گسترده در امور داخلی ایران، ممانعت از دست یابی ایران به فن آوری نوین، تخریب ارکان نظام، تبلیغ و ترویج دوگانگی حاکمیت در ایران، فعال سازی و حمایت از شبکه های رسانه ای ضد ایران و بسیاری دیگر از محورهایی است که دشمن و بویژه امریکا با روشهای مختلف از جمله تبلیغ ، خدعه و تکرار پیام آنها را علیه ایران انجام می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار