مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج:

تشکیل بسیج مردمی در عراق باعث شکست داعش شد

مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت کشوری همچون عراق، تشکیل بسیج مردمی برای مبارزه با داعش بود، گفت: اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه به دلیل جان فشانی های بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه امام خامنه ای، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را به عنوان کار اصلی بسیج معرفی نموده اند، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرموده اند که همه بايد بدانند كه توطئه‌ دشمن نسبت به انقلاب تمام نشده است و همه بايد خود را سربازِ مدافع از ارزشهاي انقلاب به‌حساب بياورند؛ هر كدامِ ما هر جا مشغول خدمت هستيم، بايد آن‌جا را سنگر بدانيم.
 
وی ادامه داد: یکی از رموز موفقیت کشوری همچون عراق، تشکیل بسیج مردمی برای مبارزه با داعش بود و به همین دلیل شاهد موفقیت های آنها در شکست این گروه تفکیری هستیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه گفت: دشمن به این نتیجه رسیده‌ است که برای مذاکره بر سر ثبات منطقه باید ایران حضور داشته‌باشد و این اقتدار برای ایران را بسیجیان با جان‌فشانی خود در دفاع مقدس به همراه آورده‌اند.
 
وی با بیان اینکه مردم آمادگی این را دارند که زیر بار سلطه استکبار نروند و ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) در مبارزه با ظلم باشند،افزود: تمام بسیجیان تنها با یک فراخوان در صحنه‌ حاضر می‌شوند و این نشان از قدرت بالای بسیج است.
 
سردار سلیمانی ابراز داشت: استقامت و زیر بار نرفتن یعنی با تمام سختی‌ها می‌ایستیم و سرجلوی دشمن خم نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار