دبیر جامعه روحانیت هرمزگان:

ترس دشمن از ایمان اخلاص و روحیه بسیجیان است

دبیر جامعه روحانیت استان هرمزگان گفت: ترس دشمن از کلاهک های اتمی ما نسیت ترس دشمن از ایمان و روحیه بسیج است به طوری دشمن را در منطقه زمین گیر کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۵۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین دکترقنبر درویشی ،دبیر جامعه روحانیت استان هرمزگان و استاد ارشد دانشگاه آزاد بندرعباس در گفتگو با  خبرنگار بسیج از میناب،در منطقه رزمایش گردان های الی بیت المقدس بسیج در هرمزگان گفت: حرکت زیبای بسیجیان در رزمایش گردانهای الی بیت المقدس نشان از تلفیق فراگیری آموزش های نظامی،سیاسی و عقیدتی است.

دبیر جامعه روحانیت استان هرمزگان اظهار داشت: بسیجیان گردان های الی بیت المقدس با اجرای برنامه های رزمی و دفاعی نشان دادند که در برابر هر گونه خظرات احتمالی در دفاع از کیان نظام اسلامی آماده هستند.

استاد ارشد دانشگاه آزاد بندرعباس افزود: ترس دشمن از ترس دشمن از کلاهک های اتمی ما نسیت ترس دشمن از ایمان و روحیه بسیج است به طوری دشمن را در منطقه زمین گیر کرده است.

وی گفت: دنیای استکبار از صادر شدن تفکر و روحیه بسیج به دنیا در وحشت است و می داند تفکر بسیجی باعث شکست اهدافش در سوریه و حلب و سایر کشورهایی که برعلیه مسلمانان طرح و نقشه ای ریخته می شود شده است.

دبیر جامعه روحانیت هرمزگان تاکید کرد: بسیجیان باید با خودسازی معنوی و با عمل به واجبات و ترک محرمات زمینه جهانی ظهور منجی موعود(عج) را فراهم سازند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار