نماینده مردم سنقر در گفت‌وگو با «بسیج»:

اظهارات روحانی درباره برجام در تضاد با مواضع امام خامنه‎ای است

حسینی کیا بیان کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند اگر امریکایی‎ها بخواهند برجام را پاره کنیم ما آن را آتش می‎زنیم لذا این اظهارات آقای روحانی در تضاد با بیانات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۴۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران مبنی بر اینکه امریکا می‎خواهد برجام را پاره کند، مگر ملت ایران می‎گذارد؟ گفت: وقتی طرف مقابل تا کنون برجام را زیرپا گذاشته  یعنی اعتقادی به آن نداشته و تا الان نیز به دنبال فرصت سوزی از ایران بوده است لذا این خیال خامی است که فکر کنیم دشمن با ما همراه خواهد شد و نظرات ما را خواهد پذیرفت.

حسینی کیا در ادامه این مطلب تصریح کرد:  رهبری معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام فرمودند که اگر امریکایی‎ها بخواهند برجام را پاره کنیم ما آن را آتش می‎زنیم و بر این اساس راهکار و چارچوب حرکت نظام در این موضوع  را مشخص کردند لذا این اظهارات آقای روحانی در تضاد با بیانات مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: اگر ما ولایت‎مدار هستیم یا حسب قانون، رهبری معظم انقلاب را بالاترین مرجع این نظام می‎دانیم موظفیم دیدگاه‎ها و سیاست‎های خودمان را بر اساس سیاست‎های رهبری تنظیم کنیم.
    
نماینده مردم سنقر در خاتمه با بیان اینکه سه سال وقت مملکت صرف برجامی شد که هیچ ثمری هم نداشت و الان زمان پایان خوش بینی به کدخدا و دشمن است خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت به جای این گونه اظهارات و شعارها  صادقانه پای کار بیاید و  قاطعانه اعلام کند که دشمن برجام را نقض کرده و زیرپا گذشته و ما هم درصورت پاره کردن آن توسط امریکا طبق گفته رهبری معظم انقلاب آن را آتش می‎زنیم. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار