خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری مسابقات کاراته و بدمینتون بسیج در شاهرود

مسابقات کاراته و بدمینتون به مناسبت هفته بسیج در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۲۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

حسین گرزین سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی بانوان بسیج شاهرود اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از 80 ورزشکار خواهر در سالن ورزشی شهدای کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات یک روزه با نظارت هیئت کاراته شهرستان و با حضور ۵ تیم از ۳ سبک اصلی کاراته بانوان بسیجی شهرستان شاهرود برگزار شد که در پایان به نفرات و تیم های برتر لوح و مدال اهدا شد.

سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به تیم ها شرکت کننده بیان کرد: تیم شاهوار (سن سی مفیدی)،تیم ذوب آهن (سن سی خوبانی)،تیم صبا(سن سی باقری)،تیم انقلاب(سن سی صفوی) و تیم البرز(سن سی پویان) در این مسابقات شرکت داشتند.

گرزین با اشاره به مسابقات بدمینتون بسیج بیان کرد: مسابقات یکروزه بدمینتون بسیج با حضور بیش از 30 بدمینتون باز بسیجی در سه رده سنی خردسالان،نونهالان و نوجوانان و جوانان در سالن بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

وی با اشاره به نفرات برتر گفت: در رده سنی خردسالان،ایلیا دستفان،امیر علی غلامی و سید ابوالفضل حسینی و در رده سنی نونهالان و نوجوانان، امیرحسین دلدار،محمد منصوری و مهدی عرب اسماعیلی و در رده سنی جوانان،امیرحسین فرومدی،رسول زهرابی و مرتضی جعفری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

گرزین تصریح کرد: مسابقات بدمینتون با همکاری هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار شد.

سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود با تاکید بر ترویج ورزش قهرمانی بسیجیان گفت: با تشکیل باشگاه مقاومت و ترویج ورزش قهرمانی و حرفه ای در جامعه بسیج تلاش داریم تا ورزش های مختلف را حرفه ای در بسیج ترویج نماییم چرا که رهبری انقلاب بر این موضوع تاکید دارند و اسلام نیز در این بخش روایات فراوانی را بیان می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار