سردار سلیمانی در دیدار جمعی از سرپرستان و مدیران تیم های تیراندازی نیروهای مسلح عنوان کرد

اهمیت حضور بیشتر جوانان در تیم های تیراندازی/ تحول و پویایی در ورزش تیر اندازی

سردار یعقوب سلیمانی رئیس هیئت تیراندازی سپاه که به منظور اطلاع از روند مسابقه پایانی لیگ که به میزبانی سپاه در سالن تیراندازی ۲۵ متر ایثار وزارت دفاع برگزار شد، در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران تیم های تیراندازی نیروهای مسلح تاکید کرد: ورزش تیراندازی باید به سمتی حرکت کند که زمینه ورود جوانان به تیم های نیروهای مسلح مهیا گردد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۹۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی رئیس هیئت تیراندازی سپاه که به منظور  اطلاع از روند مسابقه پایانی لیگ  که به میزبانی سپاه در سالن  تیراندازی ۲۵ متر  ایثار وزارت دفاع  برگزار شد، در دیدار جمعی از   مسئولان و مدیران تیم های تیراندازی نیروهای مسلح تاکید کرد: ورزش تیراندازی باید به سمتی حرکت کند که زمینه ورود جوانان به تیم های نیروهای مسلح  مهیا گردد.
وی در همین زمینه تاکید کرد:  پیشکسوتان این رشته با  دراختیار قرار دادن میدان به جوانان  می توانند امور را به خوبی مدیریت کنند تا در آینده نزدیک با تعدادبیشتری از جوانان در تیم های تیراندازی حضور داشته باشیم  .
سردار سلیمانی اظهار داشت: جهت پویایی  و تحول در رشته تیراندازی  نیاز است این اقدام صورت گیرد که در صورت عدم اجرایی این مهم قهرمانان و پیشکسوتان تیراندازی  برای سال ها فقط به تنهایی در میدان می مانند و  رویش در  این رشته صورت نمی گیرد.
لازم به ذکر است: تیم سپاه امسال با اعضای جوان در این مسابقات حضور یافت و به جز چند نفر  تمامی نفرات اولین حضور خود را در لیگ تجربه کردند .

 کوله بار 
ارسال نظرات
آخرین اخبار