رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

فرآوری محصولات و بسته‎بندی متناسب با نیاز بازار مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد

سردار نقدی طی بازدید از غرفه‎های این نمایشگاه اقدام به استفاده و خرید محصولات نیز نمودند حتی عکس یادگاری نیز با غرفه‎داران گرفتند.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۸۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش از  نمایشگاه " اقتصاد منهای نفت"؛ نمایشگاه عرضه محصولات 120 قطب اقتصادی کشور  بازدید کردند.

سردار نقدی در بازدید از هر یک از غرفه‎ها به شکل چهره به چهره با غرفه‎داران صحبت کرده و درباره نوع محصول، چگونگی فرآوری، چگونگی تبدیل، درباره اینکه فرآوری چه نقشی در ارزآوری صنعت داشته و تهیه محصولات به شکل سنتی بوده یا صنعتی، نوع تکنولوژی به کار گرفته شده و نوع اشتغالزایی و چگونگی مراحل درآمد، اینکه محل محصولات کارگاهی است یا کارخانه‎ای توضیحات گرفته شد.

همچنین درباره چگونگی اخذ تسهیلات و مشکلات پیش‎رو، بسته‎بندی محصولات، آفات و بیماری‎های احتمالی حتی درباره تاثیرات تبلیغات در  بازاریابی، کاربرد مختلف محصولات؛ اینکه یک محصول در هر غرفه چه مراحلی را برای تولید کننده باید داشته باشد تا به محصول قابل عرضه برای مصرف کننده برسد و در زمینه پناسیل هر استان نیز پرسیده شد.

طی بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از این نمایشگاه، تولیدکنندگان درخواست‎هایی چون فراهمی بازار و بازاریابی و بازار رسانی را از بسیج داشتند، حتی اینکه بسیج در زمینه محصولات ارگانیک نقش بیشتری داشته باشد و خود بسیجیان هم از این محصولات در همایش‎ها و.. استفاده کنند.
 
سردار نقدی طی بازدید از غرفه‎ها تصریح کرد: فرآوری محصولات و بسته‎بندی متناسب با نیاز بازار باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین عنوان کرد: بسیج نقش موثری در بازاریابی و بازار رسانی محصولات داشته و از جمله اقدامات موثر برپایی نمایشگاه‎های اقتصاد مقاومتی است که به شکل سراسری در نقاط مختلف کشور برگزار می‎شود، در اینجا به همه فعالانی که در عرصه اقتصاد مقاومتی تولیداتی دارند مطرح می‎کنم که با شجاعت در عرصه میدان بیایند و بسیج تسهیلاتی را در اختیار  تولیدکنندگان قرار می‎دهد و تبلیغ کننده محصولات تولیدکنندگان می‎باشد.
 
سردار نقدی در ادامه بازدید خود از غرفه‎های این نمایشگاه در خصوص نحوه تولید محصولات در خانه‎ها سوال پرسیدند که آیا می‎شود محصولات را در خانه‎ها تولید کرد یا خیر که یکی از غرفه داران در جواب پاسخ منفی به کار بردند چرا که این کار را به خاطر عدم بهداشت و نوع بسته بندی و تولید غیرممکن دانستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین  از فروشندگان پیرامون وضعیت و چگونگی بازار پرسیدند که برخی از فروشندگان در پاسخ  به خاطر اینکه این نمایشگاه رسانه‎ای نشده است گله کردند چرا که به نظر آنها اگر رسانه‎ای می‎شد استقبال مردم از نمایشگاه بیشتر می‎شد و کالاهای آنها خیلی زودتر به عموم مردم معرفی می‎گشت.

فروشندگان این نمایشگاه نیز ضمن تشکر از سردار نقدی و بسیج سازندگی که از این فروشندگان و تولیدکنندگان حمایت کردند به بازگویی مشکلات خود در بعضی از قسمت‎ها مانند عدم حمایت برخی نهادها مانند شهرداری پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند که در خصوص دادن مکان و برگزاری نمایشگاه در ایام خاص سال مانند عید نوروز حمایتی از آنها صورت نمی‎گیرد.

شایان ذکر است طی بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه " اقتصاد منهای نفت" تمام غرفه‎داران از فروش نسبی صحبت کردند و از سردار نقدی خواستار حمایت بیشتر جهت اعلام محصولات آنها به مردم شدند تا تفکر خرید کالای ایرانی با کیفیت و مرغوب جایگزین تفکر خرید جنس خارجی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار