بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سی و هفتمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج

تفکر بسیجی چراغ راه نجات کشور در تمامی عرصه ها/ بسیج سد بزرگی در مقابل اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی است

بسیج که به عنوان نهاد مردمی، سمبل اتحاد ملی در تمامی عرصه ها خود را نشان داده است ،توانست با سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز، کشور را در سه دهه بیمه کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلای مازندران در آستانه گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد:
 
 "حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم چه کسی سزوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود." (امام خمینی(ره)

عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان ، ایجاب می کرد که برای حفظ و  صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن در برابر ناتوی ابرقدرتها شرق و غرب، حضرت امام رحمت الله علیه تشکیل بسیج مستضعفین را تدبیر نماید.
 
بسیج که به عنوان نهاد مردمی، سمبل اتحاد ملی در تمامی عرصه ها خود را نشان داده است ،توانست با سه عنصر بصیرت، اخلاص و  عمل بهنگام در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ ساز، کشور را در سه دهه بیمه کند.
 
اثر بخشی راهبردی بسیج  به زمان و مکان محدود نبوده و از آنجا که برگرفته از تفکری الهی و ریشه در آموزه های دینی و انقلابی دارد ،حتی فراتر از مرزها هم مستضعفان جهان با الگوگیری از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای دست یابی به استقلال و آزادی کشورشان مقابل استکبار و سلطه گران ، علم مقاومت به دسته گرفته و  ایستاده اند.
 
نقش آفرینی بسیج  و حماسه سازی جاودانه آن در دوران 8 سال دفاع مقدس نشان داد ، زمان شناسی و دشمن شناسی بسیج در رویارویی  و مقابله با امواج فتنه ها و نقشه های شوم معاندان نظام میتواند  مشکلات جامعه را از سر راه بردارد و برای پیش بردن اهداف متعالی انقلاب اسلامی  راه را برای نسل های آینده انقلاب اسلامی  باز کند.
 
کارکرد بسیج  علاوه بر آنکه در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، توانست این نهاد مردمی را  پیشانی جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب در کشور قرار بدهد بلکه با بهره مندی از  ظرفیت‌ها و توانایی های بزرگ در حوزه‌های مختلف، کشور را از بحران های گوناگونی  نجات داده و با ایجاد امنیت و آرامش ،کلید حل مشکلات کشور باشد.
 
بسیج با حرکت جهادی و انقلابی درپیش رو برداشتن مشکلات از جمله امداد رسانی و محرومیت زدایی، عمران و آبادی بخش عظیمی از کشور، پیشتاز بوده است و همچنین در تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف مردمی کردن اقتصادمقاومتی،تعميق فرهنگ كار و توليد و  بومي كردن طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي توانست گام مثمر ثمری در این عرصه بر دارد.
 
بسیج با اجرای طرح های عظیم علمی، عمرانی و صنعتی در کشور با شاخص اعتقاد و وفاداری به انقلاب اسلامی  و ولایت فقیه، اخلاص و  کارآمدی را به منصه ظهور رساند که مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردید.
 
امروز که بسیج بعنوان نیروی کارآمد به یک فرهنگ و حرکت فرهنگی تبدیل شده ؛می بایست  نوای تفکر بسیجی در تمامی عرصه های داخلی و خارجی کشور طنین انداز شود که چه بسا در عمر 38 ساله انقلاب اسلامی  و در عصر کنونی نیز همین تفکر بسیجی باعث گردید فراتر از مرزهای جغرافیایی، جوانان مومن انقلابی  بسیجی در روزهای خطر سینه سپرکنند و در قامت مدافعان حرم آل الله و انقلاب اسلامی  اجازه عرضه اندام به دشمنان و مستکبران عالم دربرابر ایرانی مستقل بدون وابستگی به اجانب را ندهند.
 
در این میان وقتی دشمنان انقلاب اسلامی ، قدرت بسیج را در همگام کردن مردم به سمت اهداف و آرمان های متعالی انقلاب دیدند با  تمامی هجمه ها از طرق های مختلفی خواستند به انکار بسیج روی آورده و  این شجره طیبه را  با تبر کینه توزانه ،ضربه بزنند اما نتوانستند ؛ چرا که  بسیج و بسیجیان یک پیوند ناگسستنی و همیشگی با  حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) دارند و هر سال مقاوم تر از گذشته در مقابل تمام جریان های مخالف و معاند انقلاب اسلامی، در راس آنها  آمریکای جهانخوار و همچنین کسانی که دل در گرو شیطان بزرگ دارند و شعار سازش و وابستگی به آمریکا سرمیدهند، می ایستد.
 
سپاه کربلا مازندران هفته مبارک بسیج امسال را که با شعار بسیج، انقلابی و خدمتگذار نامگذاری شده است، گرامیداشته و  با تجدید بیعتی عاشورایی با ولی‌فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا اعلام می دارد همانطور که  با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید گلگون کفن مازندران و 35 شهید مدافع حرم به انقلاب اسلامی، در خط مقدم نبرد با دشمن، همیشه خط شکن بوده است امروز نیز با تبلور عمل مجاهدانه توام با ایمان و عمل با صلابت تر  از گذشته  در میدان های مجاهدت با مکتب و راه امام خمینی(ره) که  مکتب و راه بسیج است،  برای خنثی کردن و از بین بردن اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی همیشه آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) می باشد. 
 
 
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها