خبرهای داغ:

آغاز به‌کار قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان همدان

بسیج دانشجویی استان همدان در پی آغاز به‌کار قرارگاه شهید احمدی روشن بیانیه‌ای صادرکرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۱۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی استان همدان در پی آغاز به‌کار قرارگاه شهید احمدی روشن بیانیه‌ای صادرکرد.

در این بیانیه آمده است: امروز نقش و رسالت دانشگاه، یک نقش تعیین‌کننده است؛ ولو تعیین‌کننده برای زمان حال نه، اما تعیین‌کننده برای آینده کشور است. امروز تصمیم دانشگاهیان و همت آنان، همانند سوزنبانی است که دو مسیر ریلی را به کلی از هم جدا می‌کند و دانشگاهیان در حال حاضر همان نقش سوزنبان را دارند که می‌توانند با همتی که در این برهه از زمان دارند، ریل حرکت ملت ایران را به ست رفاه، عزت، ترقی و استقلال کامل قرار دهند.

این بیانیه می‌افزاید: بر اساس تحلیل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد ویژگی‌های جریان‌های دانشجویی، علاوه بر نیروی متعهد و متخصص، نقش‌آفرینی از طریق مطالبه‌گری و گفتمان سازی دو کار ویژه و اصلی جنبش دانشجویی است. در حال حاضر حل مسائل کشور و تولید علم دو هدف و آرمان فعالیت های علمی است و تشکل های دانشجویی با توجه به ظرفیت هایی که دارند از طریق مطالبه گری و گفتمان سازی، حل مسائل اساسی را ییگیری باید کنند که برای این امر عنوان مواجهه تخصصی با مسائل اساسی انتخاب شده است و تشکیل قرارگاه شهید احمدی روشن در معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز مبتنی بر همین ایده و برای ساماندهی هسته های تخصصی دانشجویی بوده است.

در این بیانیه آمده است: پس از ایده موفق قرارگاه شهید احمدی روشن در پیگیری مسائل اساسی کشور، تشکیل قرارگاه‌های استانی برای پیگیری مسائل اساسی بومی نیز لازم و ضروری دیده شد که شاهد شکل گیری قرارگاه های استانی برای ساماندهی و هماهنگی هسته های تخصصی مطالبه گری بودیم. به لطف خدای متعال و پس از پیگیری‌های صورت گرفته در معاونت علمی بسیج دانشجویی استان همدان و مبتنی بر نیازهای ضروری استان، لازم است به مردم مومن و مجاهد همدان به خصوص جامعه دانشگاهی آغاز فعالیت های «قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن» را اعلام بداریم.

این بیانیه می‌افزاید: رسالت اصلی قرارگاه شهید احمدی روشن در استان همدان پیگیری مطالبات رهبر انقلاب اسلامی از مسئولین و نهادها خواهد بود و این امر را مبتنی بر ظرفیت های موجود و از طریق هسته های علمی در 6 حوزه مدیریت شهری، کشاورزی و محیط زیست، تعلیم و تربیت، سلامت، تاریخ شفاهی و صنعت پیگیری خواهد کرد.

در این بیانیه با بیان اینکه منبع اصلی قرارگاه شهید احمدی روشن در مطالبه گری از مسئولین مطالبات صریح رهبر انقلاب اسلامی است و تمامی سعی و تلاش در اجرای مطالبات مبتنی بر آموزه های اسلامی و دینی خواهد بود، آمده است: مبنای اصلی تمامی مطالبات و اقدامات قرارگاه شهید احمدی روشن مبتنی بر دوگانه اسلام ناب محمدی، اسلام پابرهنگان و محرومان و مستضعفین با اسلام آمریکایی، اسلام مقدس نمایان متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد خواهد بود و ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، پول پرستی، تحجر گرایی و مقدس نمایی است باید همه ی افرادش بسیجی باشند.

در پایان بیانیه آمده است: ازخدای متعال عاجزانه خواهانیم تا مارا در این عرصه ای که با تازگی در آن پانهاده ایم یاری نماید و لحظه ای ما و ملت ما را به خود واگذار نکند.

لازم به ذکر است، اخبار، اطلاعیه ها و اعلام مواضع رسمی قرارگاه شهید احمدی روشن از طریق پایگاه اطلاع رسانی رسمی قرارگاه شهید احمدی روشن به نشانی Roshanhamedan.blog.ir و از طریق شبکه اجتماعی موبایلی به نشانی Telegram.me/roshanhamedanخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار