در یادمان شهدای دشت ذوالفقاریه؛

احیای ۴۰ سنگر دوران دفاع مقدس

مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان گفت: ۴۰ سنگر از سنگرهای دوران دفاع مقدس در این یادمان بازسازی شده و هر کدام از این سنگر‌ها با نام یکی از اقشار که در جبهه این منطقه حضور داشته‌اند مزین شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۶۸۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،  قاسم صادقی، مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در مورد این یادمان گفت: یکی از  مناطق عملیاتی دفاع مقدس که مغفول مانده بود، یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان است.

به همین خاطر در سال ۹۲ تصمیم به احیای این یادمان گرفتیم و در ابتدای کار خانواده‌های شهدای این منطقه همراه شدند و پس از چندی مسئولان راهیان نور هم همت زیادی در ساخت یادمان داشتند. 

وی افزود: با پیشرفت یادمان و با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی راهیان نور در خرداد ماه امسال یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان تصویب شد و با وجود عدم تکمیل صددرصدی پروژه ۱۰ هزار نفر از یادمان زیارت کردند.

صادقی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که نباید بازدید از مناطق عملیاتی به خصوص یادمان دشت ذوالفقاری به ایام خاصی موکول شود بلکه باید در تمام فصول این یادمان‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای خدمت سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران رسیدم و گزارش کار یادمان را ارائه دادم وی با استقبال از احیا و تکمیل یادمان کمک های بسیار خوبی کرد.

صادقی در پایان با بیان اینکه یکی از ویژگی های یادمان شهدای دشت ذوالفقاری حضور و اسکان زائرین راهیان نور به مدت یک شب در یادمان است، اظهار کرد: در یادمان شهدای دشت ذو الفقاری ۴۰ سنگر از سنگرهای دوران دفاع مقدس در این یادمان بازسازی شده و هر کدام از این سنگرها با نام یکی از اقشار  که در این منطقه حضور داشته‌اند مزین شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار