مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دفاع از اسلام بزرگترین معروف است

کد خبر: ۸۷۵۸۳۱۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در گردهمایی تخصصی شوراهای امر به معروف ادارات و سازمان ها، با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از اسلام را بزرگترین معروف خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: همچنانکه تقویت اسلام و نظام اسلامی از بزرگترین معروف هاست، تضعیف نظام نیز از بزرگترین منکرها به شمار می رود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه جامعه ایده آل بر اساس فضیلت تقوا و عدالت ساخته می شود، گفت: امروز دشمنان با ابزارهای رسانه ای خود درصدد تغییر سبک زندگی اسلامی هستند که آن را طبق آموزه های دینی ائمه(ع) بر اساس تقوا و عدالت بنا نهادند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام امروز با استفاده از ابزارهای رسانه ای همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی تلاش دارند زندگی اسلامی را به سمت رفاه طلبی و دنیاطلبی سوق دهند تا بتوانند به منافع خود برسند.


ریاضی؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این همایش با بیان اینکه قانون حمایت از آمران از ابتدای امسال ابلاغ شده، از اختصاص شعبه ای نیز در دادگستری آذربایجان شرقی برای رسیدگی به این امر خبر داد.

ابراهیمی؛ رئیس مدیریت سازمان های تولیدی و صنعتی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در ادامه تولید مطلوب را در واحدهای تولید و صنعتی معروف و پرهیز از ضایعات کم را معروف دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار