رحیم پور ازغدی در هفدمین همایش مسوولان بسیج وزارت نفت:

باید امنیت اقتصادی برای همه افراد در کشور تامین شود

رحیم‌پور ازغدی گفت: باید همه در برابر اصلاح مفاسدحساس باشند، نباید اجازه دهیم که برخی با ظلم اقتصادی، حقوق سایرین را ضایع می‌کنند باید امنیت اقتصادی برای همه افراد در کشور تامین شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۴۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی در در هفدهمین همایش مسوولان بسیج وزارت نفت به بررسی برخی از جوانب فرهنگ ساز زندگی امام حسین علیه السلام پرداخت و اظهار داشت: از جمله درس مکتب حسینی این است  که همه در برابر یکدیگر مسوول هستند و باید همه در برابر اصلاح مفاسدحساس باشند، نباید اجازه دهیم که برخی با ظلم اقتصادی، حقوق سایرین را ضایع می‌کنند باید امنیت اقتصادی برای همه افراد در کشور تامین شود.

وی با بیان اینکه سکوت در برابر خیانت اقتصادی، نوعی ظلم است افزود: ارزش‌های مکتبی نیاز به اندیشمندانی دارد که شجاعت داشته باشد و مسوولیتی را که بر عهده گرفته است به خاطر سهم‌خواهی از نظام و یا چپاول قدرت و ثروت نباشد و از امکانات ملی به شیوه صحیح استفاده کند.

رحیم‌پور ازغدی خاطر نشان کرد: هر گونه اخلال‌گری در دستگاه‌های اقتصادی کشور و سایر نهادها ملاحظه کردید در اینجا نهی از منکر واجب است پس نگران از دست دادن شغل، موقعیت و بیکار شدن نباشید ولو اینکه در مسیر مبارزه با مفاسد کشته شوید.

رحیم‌پور خاطر نشان کرد: امام حسین علیه السلام برای کسب قدرت و ثروت قیام نکرده است بلکه برای تعالی مکتب الهی، امنیت بندگان مظلوم و اصلاحات نه به شکل مخفیانه بلکه در غالب آشکار و اجرای دستورات الهی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار