مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

تاکیدهای رهبری، وظیفه‌ی مدیران اوقاف را مضاعف می‌کند‎

خبرگزاری بسیج: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیدار مدیران کل اوقاف با رهبر فرزانه انقلاب، گفت: تاکیدهای رهبری، وظیفه‌ی مدیران اوقاف را مضاعف می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۵۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی مصائبی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: با توجه به رسالت‌ سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص موقوفات و امام‌زادگان، تاکید رهبری نیز در راستای وظایف مدیران اوقاف در حوزه‌ی موقوفات، امام‌زادگان و... بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار، حساسیت داشتن نسبت به بحث موقوفات را از وظایف اصلی ادارات اوقاف دانسته و بر امانت الهی بودن موقوفات نیز تاکید کردند.

حجت‌الاسلام مصائبی همچنین با اشاره فرمایش های رهبری در خصوص امام‌زادگان(ع) نیز افزود: رهبر انقلاب بر این نکته نیز تاکید داشتند که وقتی مردم به امام‌زادگان متوسل شده و به نوعی آثار آن را دیده و حاجت خود را می‌گیرند، این موضوع به تنهایی سندی برای حقانیت امام‌زادگان(ع) است.

وی بیان کرد: فراهم کردن فرصت مناسب برای استفاده حداکثری مردم از ثروت معنوی امام‌زادگان(ع) نیز از دیگر مواردی بود که رهبر انقلاب بر آن تاکید کردند.

حجت‌الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: علاوه بر رسالتی که اداره اوقاف در زمینه‌ی تحقق نیات واقفان و حفظ و نگه‌داری از این امانات دارد، منویات رهبری نیز وظیفه را بر مدیران دو چندان کرده و ما نیز مکلف هستیم که در این زمینه تلاش زیادی کنیم.

وی با اشاره به اینکه احیای موقوفات و به تحقق رساندن نیات واقفان، تلاش همه مسئولان را می‌طلبد، اظهار داشت: برای رسیدن به این مقصود، نیاز است که همه افراد جامعه در این امر مشارکت کنند، چراکه اگر چنین همکاری نباشد، کار برای ما سخت می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر اینکه مسئولان استان همکاری خوبی با اداره اوقاف دارند، یادآوری کرد: باید از این فرصت فراهم شده به خوبی استفاده کرده و با توجه به منویات رهبری بتوانیم در راستای احیای موقوفات و همچنین تحقق نیات واقفان گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار