عقب نشینی در سبک زندگی عشایر معنایی ندارد

عشایر استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم 310شهید نقش خود را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در گفتگو با خبرنگار بسیج، به نقش عشایر در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت:‌ با پیروزی انقلاب اسلامی وپس از آن دشمنی دشمنان وشروع چنک تحمیلی ،عشایر همانندسایر اقشاردر دفاع مقدس جانانه درخشیدندوبا توجه به پراکندگی جمعیتی علاوه برمرزداری نسبت به اعزام فرزندان خود به جبهه های حق علیه باطل اقدام نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار اکبر رئیسی افزود: هر خانواده عشایری که فرزندی در جبهه نداشت، احساس شرمندگی و کمبود می کرد و با اعزام فرزندان خود به جبهه این نقیصه را رفع می نمود.

وی، ادامه داد: از جمله عواملی که باعث حضور عشایر در جبهه می شد می توان به؛ دین داری- دشمن شناسی- ولایت مداری- علاقمندی به امام امت و غیرت دینی و عِرق ملی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه عشایری خاطرنشان کرد: عشایر استان چهارمحال وبختیاری نیز همانند عشایر سراسر کشور در جبهه حق علیه باطل حضور فعال و چشمگیر داشتند، به نحوی که 310 شهید، صدها جانباز و آزاده تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند و پس از دفاع مقدس، نیز در تمامی مراحل از نظام و انقلاب دفاع نمودند.

وی، تأکید کرد: عشایر غیور در حال حاضر نیز گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و آماده ارائه خدمات و جانفشانی در تمامی صحنه ها هستند.

رئیسی، گفت:عشایر در جنگ فرهنگی نیز با حفظ سبک زندگی عشایری و درجنگ اقتصادی با تولید محصولات مربوط به خود در حال نبرد می باشند.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: عشایر همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود دانسته و به هیچ وجه از روحیه انقلابی و دشمن ستیزی عقب ننشسته اند، چرا که در سبک زندگی عشایر عقب نشینی معنایی ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار