نفر سوم بخش کاریکاتور جشنواره سراسری بسیج:

باید مسئولان هنرمندان را بیشتر درک کنند

خبرگزاری بسیج: نفر سوم بخش کاریکاتور هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج با بیان اینکه انتظار هنرمندان از مسئولان فرهنگی کشور زیاد نیست، گفت: باید مسئولان هنرمندان را بیشتر درک کنند ولی چنین حمایتی از سوی آن ها شکل نمی گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

جابر اسدی از تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت کاریکاتور در بیان افکار یه هنرمند، افزود: با کاریکاتور می توان نظر شخصی خود را به مخاطب ارائه کرده و آن ها را نیز با خود همراه کرد چراکه در این رشته نسبت به هنرهای تجسمی دیگر، فکر بیشتر و بهتر بیان می شود.

وی با اشاره به چگونگی علاقمندی خود به این رشته هنری، یادآوری کرد: از زمان کودکی با دیدن رو جلد مجله های کاریکاتور، احساس کردم به این رشته علاقه دارم و همین امر موجب شد این رشته را به لذت بیشتری دنبال کنم.


اسدی که تاکنون بیش از 50 جایزه ملی و بین المللی در کارنامه کاری خود دارد، جایزه نخست جشنواره بین المللی غزه در سال 1394 را یکی از این عناوین مهم برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه با توجه به برخی ناملایمات مسئولان و سازمان ها، تاکنون نمایشگاه انفرادی نداشتم ولی در نمایشگاه های گروهی، حتی در خارج کشور نیز شرکت کرده ام.


وی با اشاره به اثر برگزیده خود در این جشنواره، تصریح کرد: این اثر در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی است که مسلمانان به خصوص ما ایرانی ها برای حل مشکلات به مقدسات خود متوسل شده و کلید حل مشکلات ما ایرانی ها، مرقد مطهر امام رضا(ع) است.

هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج، 28 و 29 شهریور با حضور 145 هنرمند در رشته های نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و نگارگری به همت سازمان بسیج هنرمندان و میزبانی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، در فرهنگسرای الغدیر کلانشهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار