واکنش نماینده سقز به سخنان عضو تیم مذاکره‌کننده در گفت‌وگو با «بسیج»:

مگر برجام تا الان اجرایی شده که صالحی نگران آینده آن است؟

نماینده مردم سقز در مجلس در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مگر برجام تا همین حال حاضر انجام شده که آقای صالحی نگران این است که با تغییرات بعدی در امریکا برجام با مشکل روبرو شود؟!
کد خبر: ۸۷۴۵۸۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه با نظر به انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا، ممکن است برجام روزهای سخت‌تری در پیش داشته باشد عنوان کرد: مگر برجام تا همین حال حاضر انجام شده که آقای صالحی نگران این است که با تغییرات بعدی در امریکا برجام با مشکل روبرو شود؟!

حسینی کیا در ادامه اظهار داشت: مبنای سیاست‎های کشورهای اروپایی و امریکا و برنامه‎های آنها از ابتدا مشخص بوده و تغییر هم نمی‎کند و از همان ابتدا نیز مبنایشان بر این بود که با ما همکاری نکنند فقط می‎خواستند ما را بازی دهند فقط یک جاهایی شدت و ضعف دارد.

وی با اشاره به این آیه از قرآن کریم که می‌‎فرماید؛" لَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تتَّبِعَ مِلَّتَهُم" بیان کرد:  طبق این آیه از قرآن کریم دشمنان هیچ وقت از ما راضی نمی‎شوند مگر اینکه پیرو محض آنها شویم و اینکه فکر می‎کنیم اگر با آنها سر یک میز بنشینیم و آنها به ما یک لبخندی زدند او با ما همکاری می‎کند؛ این نوع نگاه نشان از سادگی دارد و یک خیال باطلی است.

نماینده مردم سقز در خاتمه یادآور شد: طرف مقابل در مذاکرات یک کاغذی دست ما داده شده و مرتبا به اصطلاح ما را از سر می‎دوانند و این توافقاتی که یکی پس از دیگری مطرح می‎شود از جمله زیرمجموعه‎های برجام است که اصلا مبنای اجرایی شدن برای برجام ندارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری تنها نسخه شفابخشی که می‎تواند این نظام و مملکت را نجات دهد اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار