یادواره آبروی محله در چلگرد برگزار شد

یادواره شهید راهخدا فرامرزی تحت عنوان آبروی محله در چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۷۸۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره یادواره شهید راهخدا فرامرزی تحت عنوان آبروی محله در کوچه محل سکونت این شهید بزرگوار، شامگاه سه شنبه در چلگرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهرنگ در این مراسم معنوی، با تبریک دهه امامت و ولایت، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

حجت الاسلام صادق نیکنام، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس پرروش یافتگان مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و نهضت عاشورا بودند.

وی، ایمان،‌اعتقاد، ولایتمداری و ولایت پذیری را از شاخصه های بارز شهدا دانست و با اشاره به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه، و جایگاه ممتاز آن در جهان، افزود:‌مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهرنگ، به حضور مستشاران سپاه در جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد، نشان از رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این برهه از زمان دارد.

گفتنی است: شهید فرامرزی در وصیت خود تأکید کرده است: وصیت من این است اولاَ امام و راه امام را فراموش نكنید. دوماً وحدت و برادری و اتحاد را فراموش نكنید. سوماً نماز و روزه را فراموش نكنید.
شایان ذکر است: شهید راهخدا فرامرزی در سن 17 سالگی در تاریخ 27مردادماه 66 در حین آموزش نظامی اعزام به جبهه به فیض شهادت رسید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار