مسؤول قرارگاه شهید احمدی روشن در گفتگو با «بسیج»:

دولت افزایش خام‌فورشی نفت را اقتصاد مقاومتی می‌داند!

مسؤول قرارگاه شهید احمدی روشن گفت: دولت سیاست افزایش خام فروشی نفت و انرژی را بدون توسعه صنایع پتروشیمی بالاخص صنایع پایین دست پتروشیمی را به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می‌کنددر صورتی‌که خلاف مسیر اقتصادی است.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۰۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
حسینی مسئول قرارگاه احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موانع تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بخشی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی ارتباط مستقیمی با مسئولان و بخشی از آن به مردم، نهادها، رسانه ها و شاخص های اجتماعی که در جامعه تاثیر می گذارند، ارتباط دارد.

حسینی ادامه داد: با توجه به سندهایی که دولت منتشر کرده است اقداماتی که تاکنون در حوزه اقدام و عمل صورت گرفته است فقط طرحی بر روی کاغذ بوده است بنابراین  اگر جایی کاری صورت گرفته است مبنی بر اراده فردی دلسوز بود و هنوز نظام‌مند تحول جدی نه تنها در دولت دیده نشده است بلکه برعکس آن شنیده می شود.
 
 وی با بیان اینکه دولت روی فروش نفت خام با افتخار مانور می دهد خاطر نشان کرد: دولت  ادعا می کند که در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و میزان فروش نفت را افزایش داده است این در حالی است که فروش نفت در میادین مشترک مد نظر بوده و در ابلاغیه سیاستهای اقتصاد مقاومتی رهبری معظم همین مطلب تاکید شده است ولی دولت چنین رویکردی ندارد.

مسئول قرارگاه احمدی روشن در خاتمه افزود: متاسفانه دولت سیاست افزایش خام فروشی نفت و انرژی را بدون توسعه صنایع پتروشیمی بالاخص صنایع پایین دست پتروشیمی را به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می‌کند در صورتی‌که خلاف مسیر اقتصادی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار