مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن در گفتگو با «بسیج»:

پیام‌های بازرگانی در صدا و سیما خلاف اقتصاد مقاومتی است

حسینی گفت: در رسانه ملی اقدام قابل توجهی برای حمایت از اقتصاد مقاومتی انجام نشده است؛ بخش پیام های بازرگانی ظرفیت بسیار بالایی دارد و درمجموعه‌های داستانی کمتر به جنبه های اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

حسینی مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی دچار کلی گویی شده اند لذا کتابهایی منتشر و سخنرانی هایی داشته اند که در مقایسه با سخنرانی های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) کمتر به مصداق پرداخته اند و نمونه های عینی کمتر به مردم ارائه کرده اند.

 وی با بیان اینکه فهم گفتمان اقتصاد مقاومتی به مردم ارتباط دارد و آنها متاثر از رسانه ها هستند، تصریح کرد: مجموعه های جریان ساز مثل جنبش های دانشجویی و رسانه های اجتماعی هم عزم جدی در و درخور رسانه برای چگونگی کاربرد اقتصاد مقاومتی از خود نشان نداده اند و مستلزم بکارگیری تلاش بیشتری است.
 
مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن در خاتمه افزود: فقط در بخش خبر صدا وسیما به تولیدات داخل و درون زا بودن اقتصاد مقاومتی پرداخته شده است اما در رسانه ملی  اقدام قابل توجهی برای حمایت از اقتصاد مقاومتی انجام نشده است در صورتی که بخش پیام های بازرگانی ظرفیت بسیار بالایی دارد و نیز در مجموعه های داستانی کمتر به جنبه های اقتصاد مقاومتی پرداخته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار