ابراهیم رزاقی در گفتگو با «بسیج»:

دولت تنها در سخن با مفاسد اقتصادی مبارزه می‌کند/ نقش اثرگذار اقتصاد مقاومتی در مبارزه با فساد

یک اقتصاددان گفت: رهبر معظم انقلاب 13 سال پیش در بیانات خود به اهمیت برخورد قانونی با مفاسد اقتصادی پرداختند و ما امروز می‌بینیم که دولت تنها از کلام رهبری استفاده می‌کند و در عمل کاری انجام نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

ابراهیم رزاقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 13 سال پیش در بیانات و رهنمودهای خود به اهمیت برخورد قانونی با مفاسد اقتصادی پرداختند و ما امروز می بینیم که دولت تنها از کلام رهبری استفاده می‌کند و در عمل کاری انجام نمی‌دهد.

این اقتصاددان با بیان اینکه مفاسد اقتصادی در راه ضربه زدن به انقلاب و نیروهای انقلابی هستند افزود: برخی در داخل با ابزارگیری فساد اقتصادی در پی این هستند تا جامعه‌ای غیر تولیدی را ایجاد کرده و مردم را از مشارکت، کار و زندگی اقتصادی دور کنند و باعث تعطیلی کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی در کشورمان شدند و نهایت تلاش خود را برای عدم اعتماد مردم به نظام در پیش گرفته‌اند.

وی در خاتمه اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب برای از بین بردن مفاسد اقتصادی است و باید دولت از توان 20 میلیون بسیجی در امر ساماندهی اقتصاد مقاومتی کمک بگیرد و به عنوان مدیران اقتصادی از این افراد کمک بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار